אנחת רווחה בק"ש: "הניצחון שחרר לחץ גדול". אכזבה גדולה מלוסיו

לצד השמחה משלוש הנקודות אחרי חמישה הפסדים, בקבוצה לא מרוצים מהחוד. "מגיעים למצבים ולא כובשים". על החלוץ אמרו במועדון: "קיווינו שהוא יהיה הפתרון וזה לא קורה, נחשוב לקראת בינואר". חשש מהפציעה של נחמיאס

(גודל טקסט)

לחץ גדול השתחרר אתמול (ראשון) בהפועל קריית שמונה שזכתה בניצחון ראשון לאחר חמישה הפסדים כאשר גברה 0:1 על הפועל כפר סבא. למרות הניצחון, במועדון שוב הרגישו את חוסר החדות בעיקר בחלק ההתקפי כאשר הקבוצה של קובי רפואה הייתה צריכה לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. "הניצחון הזה שחרר לחץ גדול גם בקרב השחקנים וגם בצוות הניהולי", אמרו במועדון הצפוני.

מי ששוב לא הרשים היה החלוץ לוסיו מרינאו שגם החמיץ ברשלנות את הפנדל. חבריו של השחקן ניסו לעודד אותו אבל במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק התקפי במועד ההעברות הקרוב. "אנחנו מגיעים למצבים אבל לא כובשים וזה לא טוב. קיווינו שלוסיו יהיה הפתרון שלנו וזה לא קרה וזה יילקח בחשבון בחודש ינואר", הודו בקריית שמונה.  לחלוץ חמישה שערי ליגה העונה.

מי שזכה למחמאות על היכולת הטובה שלו היה מוחמד שכר שסיכם: "זה היה ניצחון קשה אבל מתוק. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר אבל היה לנו חשוב להוציא שלוש נקודות אחרי חמישה הפסדים. היה חשוב לנצח ולחזור למסלול הניצחון. אני לא מסתכל כרגע על סיום הסיבוב אלא רק ממשחק למשחק והייתה כאן אווירה קשה לאחר ההפסדים האחרונים. סיימנו את השנה האזרחית עם ניצחון ונקווה לפתוח גם את השנה הבאה עם ניצחון".

קובי רפואה, רביד גזל | מאור אלקסלסי

מה שהעיב על הניצחון הייתה הפציעה של הקפטן וכובש השער עידן נחמיאס. הבלם נפצע באפו ובמהלך היום תתברר חומרת פציעתו כאשר החשש כי מדובר בשבר. נחמיאס למעשה מצטרף לסאקו טורה ששוב לא היה כשיר ולאופיר מזרחי שנמצא כבר כחודש ימים מחוץ לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי