ארנסט מאבוקה זוכה להתעניינות מקבוצות בסרביה ובקרואטיה

במכבי חיפה מחפשים תחליף למגן הקמרוני, שעשוי לעזוב כבר בינואר לקבוצה ממזרח אירופה. הסכם שיתוף הפעולה בין הירוקים לאיחוד האמירויות ומשחק הראווה מול אל עין עלולים להידחות בשל הסגר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו לשני ימי מנוחה לאחר הניצחון על מכבי נתניה ולמעשה רק ישובו רק מחר (שלישי) לאימונים לקראת המשחק הקרוב בשבת נגד הפועל חדרה (17:05, שידור ישיר בספורט1). במועדון מקווים שהקבוצה תמשיך ברצף הניצחונות גם נגד הקבוצה שרון מימר כדי לרשום ניצחון ליגה שמיני ברציפות, דבר שקרה לאחרונה אי שם בתחילת עונת 2009/10.

במקביל הירוקים ממתינים להתפתחות לפתיחת מועד העברות של חודש ינואר כאשר המועמד מוביל להצטרף הוא עומר אצילי, שעשוי לסדר את שחרורו באפואל ניקוסיה בקרוב ורק לאחר מכן יעלה הילוך במשא ומתן מול מכבי חיפה. מעבר לכך בצוות המקצועי מעוניינים במגן ימני על חשבונו של ארנסט מאבוקה, אך בעקבות כניסת הסגר בשלב זה אין אפשרות להנחית זרים חדשים לישראל עד להודעה חדשה.

בינתיים מחלקת הסקאוטינג ממשיכה לחפש מועמדים פוטנציאליים וביניהם גם אקס מכבי תל אביב אנדרה ג'ראלדש, המשחק יחד עם אצילי באפואל, אך טרם הוגשה הצעה לאף אחד מהשחקנים. "יש לנו סובלנות ונקווה שבסופו של דבר יימצא פתרון", אמרו בחיפה. אגב בחיפה טרם הבהירו לסוכניו של מאבוקה לגבי עתידו, אך ציינו כי המגן יעזוב כאשר יימצא תחליף הולם ובימים אלו הוא זוכה להתעניינות מקבוצות בסרביה ובקרואטיה.

עומר אצילי | ספורט1

סוגיה נוספת שצפויה להיפגע בשל הסגר הכללי וחוסר היא חתימת הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לבין אל אין מאיחוד האמירויות. כזכור הודיעו הירוקים לפני כחודשיים על הסכם שמסתמן בינם לבין קבוצת אל עין ואף לאחרונה כל הפרטים סוכמו והייתה אמורה להתבצע גם החתימה הרשמית. אולם, בשל הסגר הכללי והתפשטות הקורונה באיחוד האמירויות נראה שהחתימה תידחה יחד עם המשחק שתוכנן לסוף חודש ינואר. "נקווה שהקורונה תיעלם במהרה ונוכל לחתום רשמית על הסכם שיתוף הפעולה", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי