נחמיאס ביקר: "לא היה לנו זמן להתכונן למשחקים בגלל העומס"

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא, קפטן קריית שמונה התראיין ב-103FM וסיפר: "שרצקי נתן לרפואה את המושכות בקיץ וזה השתלם. ק"ש האמיתית היא זו של פתיחת העונה". עתידו: "עוד לא יצא לי להתעסק עם החוזה החדש"

(גודל טקסט)

קריית שמונה סגרה סיבוב טוב מבחינתה. היא פתחה בצורה מעולה עם 15 נקודות מתוך 21 אפשריות, עד שהפסידה למכבי חיפה במחזור התשיעי. מאז השלישייה שחטפו מהירוקים, הצפוניים יצאו לרצף של חמישה הפסדים, שנקטע רק אתמול (ראשון) עם 0:1 קטן על הפועל כפר סבא. כובש שער הניצחון וקפטן הקבוצה, עידן נחמיאס, שדיבר בתכנית הספורט של 103FM.

האזינו לראיון המלא

"קריית שמונה האמיתית היא זאת של פתיחת העונה", כך הגדיר הבלם את המצב של קבוצתו הלא יציבה, "כולם ראו שהיינו במשחקים ולא התבטלנו לעומת שנה שעברה. גם במשחקים נגד הגדולות היינו במשחק, יצאנו בתוצאות צמודות ולא התבטלנו. אנחנו רואים את עצמנו כקבוצת פלייאוף עליון".

על השינוי הגדול מהעונה שעברה: "שרצקי נתן לרפואה את המושכות בקיץ וזה השתלם. רפואה בעצמו אמר כבר שנה שעברה שהוא יביא שחקני חיזוק רציניים להתקפה. דווקא בחודש האחרון המאמן היה שם בשבילנו והרים אותנו".

על רצף ההפסדים והעומס הגדול: "נוצר עומס והיו לנו חמישה משחקים בזמן כל כך קצר ולא היה לנו זמן להתכונן לכלום. אתה רק מספיק לראות את הסרטון אחרי המשחק ואתה כבר בתוך המשחק הבא. יש זמן רק לטפל בגוף שלך".

נחמיאס. "לא היה לנו זמן להתכונן לכלום" | דני מרון

על חגיגת השער המשונה: "אנשים הבינו לא נכון את החגיגה עם ההשתקה. יש לנו שחקן יקר בקבוצה שנקרא אדריאן רוצ'ט, שהוא כל הזמן חוגג עם התנועה הזאת ועשינו לו מחווה. זה לא נגד השופטים ואף אחד אחר".

על עתידו וחוזהו המסתיים בסיום העונה: "עוד לא יצא לי להתעסק בחוזה, אבל אני מכוון הכי גבוה שיש. כרגע אני מתרכז בקריית שמונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי