מבוקש: דין דוד מעורר עניין אצל הגדולות

דין דוד חוגג | דני מרון

שני מועדונים גדולים בליגה העבירו לאשדוד מסרים לגבי החלוץ, שכבש שער ענק ב-1:2 הדרמטי על בית"ר. נציגיו של ברדע בודקים אופציות באוסטריה. בקבוצה לא חוששים להצהיר: רוצים להגיע לפלייאוף העליון במקומות 2-4

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לנצח באצטדיון טדי 1:2 את בית"ר ירושלים זה הישג. הישג שדיברו לאורך כל השבוע במ.ס אשדוד, שרשמה אמש (שני) ניצחון נאה במיוחד על הקבוצה מהבירה. הקבוצה סגרה את הסיבוב הראשון במקום הרביעי עם 22 נקודות, והרחק מהפלייאוף התחתון. במועדון הבהירו כי זה היה היעד של הבעלים ג'קי בן זקן והמאמן רן בן שמעון מההתחלה.

צפו בתקציר: 1:2 דרמטי לאשדוד על בית"ר

גורמים באשדוד גם לא חששו לציין שהמטרה היא להישאר בתום הסיבוב השני במקומות 2-4. "יש לנו קבוצה איכותית וחבורה לוחמת שבאה לא מגרש במטרה מוגדרת לנצח. בחלון ההעברות נצרף כנראה שחקן התקפה", סיפרו בעיר הנמל. רן בן שמעון שוחח עם השחקנים לפני המשחק והבהיר להם שהוא מאמין שבכל מי שיהיה על כר הדשא ובכל מי שלובש את חולצת המועדון.

הקבוצה הגיע אתמול לטדי בלי מספר שחקנים מובילים וחשובים ביותר – טימוטי אוואני, מוסא בגאיוקו ושגיב יחזקאל הפצועים. אליהם הצטרפו הקפטן החולה טום בן זקן ורועי גורדנה, אשר לא יכל לקחת חלק בהתמודדות לאחר שספג חמישה כרטיסים צהובים. גם שלומי אזולאי סחב פציעה קלה ולכן רק עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה.

דין דוד, שעד אתמול כבש שני שערים העונה (צמד מול מכבי נתניה), פתח את מסכת השערים עם ביצוע מרהיב ושמו חזר למרכז הבמה. שני מועדונים גדולים בליגה העבירו מסרים לאשדוד על רצון לצרפו, אך בשלב זה הקבוצה לא מציבה את החלוץ על המדף. מי שעשוי לעזוב הוא כידוע הבלם ניר ברדע, ומתבצעות בדיקות מול קבוצות באוסטריה ובישראל.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | דני מרון

בן שמעון אמר לאחר המשחק: "זה היה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו. יש לי גאווה אישית מהשחקנים ששיחקו בטדי. זו חבורה שהתאמנה ללא הפסקה בשביל להשיג את המטרה של הניצחון. אני לא עוצם עיניים, הניצחון לא מעוור את עיניי. לא נעצור לרגע, נמשיך קדימה כי יש במועדון חבר'ה טובים". במחזור הקרוב תעלה אשדוד צפונה למפגש נגד קריית שמונה, אפשר במפגש הקודם העונה ניצחה 0:2 באצטדיון הי"א.

רן בן שמעון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי