בעקבות הישארות ואן לוון: אטוולד מבוקש במכבי ת"א

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

אחרי שהוחלט שההולנדי יישאר עד תום העונה בסיום ה-0:4 הגדול בדרבי מול הפועל ת"א, מאמן מכבי נתניה עשוי להצטרף בקיץ לצוות. יואץ המו"מ לצירוף שלמה. אוהדים הגיעו לקריית שלום, הדליקו אבוקות ונמלטו מהמשטרה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה את סיום שנת 2020 בטעם מתוק ועם תקווה לחזור למאבק האליפות מול מכבי חיפה. אתמול (ראשון) בבלומפילד, במשחקה האחרון לשנה הקלנדרית, האלופה לא נזקקה לתוספת זמן או החלטות שיפוט מעוררות מחלוקת כדי להביס 0:4 את הפועל תל אביב בדרבי העירוני והיוקרתי, ולצבור ביטחון לקראת ההמשך. לאחר ההתמודדות, מספר אוהדים הגיעו לקריית שלום, הדליקו אבוקות ונמלטו מהשוטרים שהגיעו למקום.

צפו בתקציר: 0:4 נהדר למכבי ת"א על הפועל בדרבי

עידן גאורגיוס דוניס כבר שייך לעבר, ועידן פטריק ואן לוון נפתח בשני ניצחונות שללא ספק רוממו את הרוח. ההולנדי יישאר על הקווים עד לתום העונה, והמשך שיפור הקבוצה גם יכול לפתוח לו חלון להמשיך אפילו לעונה הבאה. ההחלטה התקבלה מתוך הבנה שבעידן הקורונה יהיה קשה להנחית מאמן זר פנוי בישראל, ועד שהוא ילמד את הקבוצה, העונה כבר עלולה להיות מוכרעת.

ואן לוון יותר בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת לצדו את שורה אובארוב, אליעזר בן אהרון ויוסי זיגדון, ובמקומם יתמנו אנשים חדשים לקבוצת הנוער. שם מעניין במיוחד שעלה כמועמד להצטרף לצוות המקצועי בבוגרים במהלך העונה או בקיץ הוא של ריימונד אטוולד – מאמן מכבי נתניה.

אטוולד אימן בעונה הקודמת את קבוצת הבת של מכבי ת"א בליגה הלאומית, בית"ר תל אביב/בת ים, זוכה להערכה מקצועית אצל הצהובים ומסומן כמי שעשוי לנחות בקריית שלום. ואן לוון הוא האיש שהביא אותו למכבי ת"א.

שרן ייני, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר, שני השמות הראשונים המוזכרים כידוע הם של חאתם עבד אלחמיד מסלטיק ושל עידן נחמיאס מקריית שמונה. כמו כן, בימים הקרובים ינסו במכבי ת"א לקדם את המשא ומתן עם הפועל תל אביב כדי לצרף את הבלם רז שלמה.

גורם בסביבת השחקנים סיפר: "כל הקבוצה ידעה שהיא תחת זכוכית מגדלת של מיץ' גודלהאר מקנדה. המחצית הראשונה לא הייתה איכותית ורק במחצית השנייה גולדהאר ראה על המגרש קבוצה של עונות האליפות. השחקנים שהמשכיות זה מה שהוא רוצה".

ואן לוון הפתיע כאשר הציב בעמדת המגן הימני את הקפטן שרן ייני, ובנוסף נתן אשראי לטל בן חיים בהרכב והחלוץ גמל לו במשחק טוב והכניס מהירות והתלהבות. "אילון אלמוג הוא העתיד של מכבי ת"א, אני שמח על הגול שלו", החמיא בן חיים בסיום לחברו. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה יונתן כהן, המצטיין, שסיפק משחק בוגר ומלא אחריות והתלהבות.

רז שלמה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי