תחושות קשות בהפועל ת"א: "אין דרך לתאר את הבושה"

האדומים רשמו הפסד חמישי על האפס בדרבי: "זו הקבוצה הכי חלשה שלנו ב-30 שנה האחרונות". גורמים במועדון מנסים לשדך את בלבול ורוני לוי במקום קלינגר, שלא מתכוון להתפטר. שני שחקני מכבי ת"א מעמדים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

תחושות קשות מאוד בהפועל תל אביב, שהובסה אמש (שני) 4:0 על ידי מכבי תל אביב ונעלה סיבוב ראשון עגום במיוחד עם ארבעה שערי זכות והיא ניצבת עמוק במקום האחרון בטבלת ליגת העל תשע נקודות מ-39 אפשריות. לאחר המפלה הכואבת מול היריבה העירונית, לה היא הפסידה על האפס בפעם החמישית ברציפות, שחקני הפועל תל אביב נשארו דקות ארוכות בחדר ההלבשה וקיימו את האסיפה הקבוצתית שבימים כתיקונם נערכת לפני האימון ביום שלאחר המשחק.

בין השאר, ניר קלינגר דיבר עם חניכיו על סף השבירה הנמוך ואי מילוי הוראות מקצועיות. למרות התבוסה, המאמן דרש מחניכיו להרים את הראש ולהאמין בעצמם, כאשר כבר ביום שבת מצפה להפועל תל אביב קרב תחתית על שש נקודות מול הפועל כפר סבא. מי שלא אהבו את ההופעה המשפילה אמש הם בעלי המועדון, שבצעד דרמטי ומפתיע נטשו את אצטדיון בלומפילד זמן רב לפני שריקת הסיום של המשחק ולמעשה שלחו מסר והפנו גב אל עבר הצוות המקצועי והשחקנים.

בהפועל תל אביב טוענים כי מעמדו של קלינגר יציב, אלא שמאחורי הקלעים מנסים גורמים שונים בקבוצה לשדך למועדון את מרקו בלבול ורוני לוי. המאמן הנוכחי הבהיר אמש כי הוא מאמין ביכולתו להוציא את הקבוצה מהבוץ וכי אין בכוונתו להתפטר. "זו הפועל תל אביב החלשה ביותר ב-30 שנה האחרונות", הודו הבוקר בסביבת השחקנים והוסיפו: "זו הייתה הופעת נפל. חמישה משחקי דרבי ברציפות להפסיד ולא להבקיע? אין דרך לתאר את הבושה והכאב שחווים עשרות אלפי אוהדים אדומים".

ניק בלקמן | אריאל שלום

והייתה גם ביקורת על ההרכב של קלינגר. גורמים בהפועל תל אביב תוהו מדוע המגן השמאלי דורון ליידנר אינו זוכה למקום בהרכב, כשמי שפתח אתמול במקומו הוא דני גרופר שכידוע העמדה הטבעית שלו היא קשר. אחרי צירופו של לידור כהן, בהפועל תל אביב ינסו להחתים את דן איינבינדר עליו בונים שיהיה המנהיג של הקבוצה במרכז המגרש. כמו כן, נעשה ניסיון לשכנע את ניקו אולסק לעזוב את הולנד ולחתום. שחקנים נוספים שהאדומים רוצים לצרף הם בן ביטון וניק בלקמן שלא נספרים על ידי הצהובים ולא נכללו אמש בסגל של מכבי, שכידוע מתעניינת ברז שלמה.

ומה בנוגע לעומרי אלטמן? הקפטן לא מצא את הרשת מאז המשחק מול בית"ר ירושלים בסוף חודש אוקטובר ואמש הוא דיבר בקצרה על המשך דרכו במועדון: "כל פעם שאולים אותי על החוזה שלי. לא הגענו להסכמות ולהפועל תל אביב יש אופציה למכור אותי". נכון לרגע זה, האדומים דורשים 300 אלף יורו, סכום ששום קבוצה לא מוכנה לשלם בעידן הקורונה. מכבי חיפה מוזכרת כמי שעשויה לצרף את השחקן, אך עסקה כזו תצא לפועל רק אם האדומים יפחיתו את הדרישות.

שרן ייני, עומרי אלטמן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי