שכטר חגג 100 הופעות: "גאה להיות חלק מהמועדון המפואר הזה"

ציון דרך לחלוץ הוותיק, שעלה מספסל בדקה ה-77 ב-0:4 על הפועל תל אביב וסיפר לאתר הרשמי של הצהובים: "הגשמת חלום להיות חלק ממכבי תל אביב - מועדון שלא זז מהדרך שלו, ששואף למצוינות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פירקה אתמול (שני) 0:4 את הפועל תל אביב בדרבי חד צדדי וטיפסה למקום השני בטבלת ליגת העל בתום הסיבוב הראשון. עבור איתי שכטר, שעלה מהספסל בדקה ה-77, זו הייתה חגיגה כפולה: החלוץ ערך את הופעתו ה-100 במדי הקבוצה בכל המסגרות והתייחס לציון הדרך בראיון קצר שהעניק לאתר הרשמי של המועדון.

שכטר התייחס לציון הדרך שרשם: "מרגש מאוד להופיע במועדון כזה גדול, לזכות פה בתארים, להיות חלק ממנו, בשבילי זה סוג של חלום. אני תמיד אומר לשחקנים הצעירים שהם צריכים להעריך כל יום שהם נמצאים במועדון כמו מכבי תל אביב. בכל יום שאני מגיע לאימון, למשחק, גם אם לפעמים התוצאות פחות נעימות – אני מאושר".

שכטר סיכם: "יש לי פה תארים והצלחות, יש גם רגעים פחות נעימים, אבל אני גאה להיות חלק מהמועדון הגדול והמפואר הזה. מועדון שלא זז מהדרך שלו, ששואף למצוינות והצלחה. אנחנו צריכים להמשיך ככה ואנחנו רוצים להביא עוד הצלחות לקהל ולמועדון הזה".

שכטר, שהגיע למכבי תל אביב לקראת פתיחת עונה 2018/19, נמצא כבר עונה שלישית במועדון ועד כה הספיק לזכות בשתי אליפויות, שני גביעי טוטו ופעמיים בתואר אלוף האלופים. מאזנו של החלוץ ב-100 הופעות בכל המסגרת עומד על 16 שערים וזאת בנוסף לתרומה והשפעה גדולה שיש לו על הקבוצה מבחינה חברתית.

איתי שכטר | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי