הפועל ת"א העבירה לאיינבינדר את החוזה, בואטנג מעורר עניין בצרפת

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

שחקן בית"ר צפוי להצטרף רשמית להפועל ת"א לעונה וחצי, קלינגר מייעד לו את תפקיד המנהיג לצד אלטמן. הקשר הגנאי עשוי לעזוב ומבוקש גם בליגת העל. במועדון החליטו: לא יבוצע זעזוע בעמדת המאמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות התבוסה 4:0 בדרבי אתמול (שני), בהפועל תל אביב החליטו שלא לבצע זעזוע אימפולסיבי וייתנו למאמן ניר קלינגר ליישם את תכנית העבודה המקצועית שלו להמשך העונה, על בסיס הרכש שיתבצע בחלון ההעברות שייפתח ב-10 בינואר.

במהלך היומיים הקרובים דן איינבינדר אמור לחתום רשמית לעונה וחצי, כפי שפורסם כאן לראשונה, כאשר הקשר קרוב לסגירת תנאיו הכספיים מול ראשי המועדון. לספורט1 נודע כי החוזה הועבר לשחקן, שכאמור ישלים בקרוב את מעברו. קלינגר מייעד לאיינבינדר את תפקיד המנהיג על כר הדשא בצוותא עם קפטן האדומים עומרי אלטמן. באשר לאחרון, עד לרגע זה אלטמן לא נענה להצעה לחתום על חוזה חדש לעונה הבאה, זאת על אף שהמאמן לוחץ על ראשי הפועל תל אביב להוציא את המהלך לפועל.

הקבוצה שמדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל כבר החתימה את לידור כהן וממתינה לתשובה מהקשר ניקו אולסק. בהפועל תל אביב מתכננים לצרף שלושה או ארבעה שחקנים בשבועות הקרובים, ובמקביל לשחרר או להשאיל שלושה או ארבעה מהסגל הקיים. אחד העוזבים עשוי להיות הקשר עמנואל בואטנג, שמעורר עניין בשתי קבוצות מצרפת ומבוקש גם בליגת העל.

דן איינבינדר
איינבינדר. בקרוב ילבש אדום | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי