צסק"א הציעה 1.4 מיליון יורו על נטע לביא, שהביע נכונות לעזוב

מועדון הפאר הגיש הצעת ענק על הקשר האחורי שגדל בכרמל, אבל מכבי חיפה דחתה אותה על הסף וטענה: "עומדות בפנינו משימות חשובות בהמשך העונה". הרוסים הציעו לשחקן כ-800 אלף יורו לעונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עדכון מפתיע: מכבי חיפה הוציאה היום (שלישי) הודעה רשמית ובה חשפה כי בימים האחרונים התקבל במועדון מכתב מטעם צסק"א מוסקבה, אשר ביקשה לצרף את אחד מעמודי התווך בקבוצה של ברק בכר: הקפטן נטע לביא.

על פי הודעת הירוקים, הענקית מבירת רוסיה הגישה הצעה לצירוף הקשר האחורי בהשאלה עם אופציית רכישה. מוליכת ליגת העל השיבה בשלילה, תוך הסבר כי בפני לביא בן ה-24 עומדות משימות חשובות בהמשך העונה.

לספורט1 נודע מאוחר יותר כי בניגוד להודעת מכבי חיפה, צסק"א מוסקבה ביקשה לצרף את לביא מיידית ואף הציעה לירוקים עבורו כ-1.4 מיליון יורו. לשחקן עצמו, לו חוזה עד 2023 בכרמל, הוצע חוזה לשלוש וחצי שנים ברוסיה ושכר אסטרונומי של כ-800 אלף יורו לעונה.

נטע לביא | מאור אלקסלסי

לביא זיהה את ההזדמנות הכלכלית והמקצועית הגדולה שניצבת בפניו והביע נכונות להשלים את המעבר לענקית מרוסיה, אך במכבי חיפה הבהירו לו כי הנושא כלל אינו על הפרק ומבחינתם זו אפילו לא אפשרות. גורם המעורה בפרטים סיפר לספורט1 כי צסק"א עקבה אחרי הקשר במשחקי נבחרת ישראל ובמשחק בו ניצחה מכבי חיפה את רוסטוב ברוסיה – והתרשמה מאוד מביצועיו.

לביא נחשב עוד מאז העונה שעברה לאחד העוגנים בקישור של מכבי חיפה ובעונה הנוכחית הוא מסייע לקבוצה מהכרמל להוביל את המרוץ לאליפות המדינה בפער של שמונה נקודות ממכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה שדולקות אחריה, זאת בתום סיבוב אחד של משחקים בליגת העל.

נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי