בדרכו של מנור סולומון? שחטאר דונייצק מעוניינת בליאל עבדה

לספורט1 נודע כי שחקן ההתקפה של מכבי פ"ת מעורר עניין אצל האוקראינים. ייתכן והקבוצות יסכמו על מכירתו כבר בחורף אך הוא ישלים את העונה אצל לוזון. במועדון פנו לבן שהר וגיא מלמד

(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר, פרסמנו כי יושב ראש מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, מתכנן למכור את הכישרון הגדול שלו ליאל עבדה בקיץ תמורת סכום שיהיה קרוב לסכום המכירה של מנור סולומון לפני שנתיים לשחטאר דונייצק, כאשר בתקופה האחרונה הואצו המגעים להעברתו.

עבדה בן ה-19, שכפי שפרסמנו נמצא בתהליכים של הוצאת דרכון אירופאי (הליך אשר נתקל בקשיים ולא הושלם), פתח את העונה בצורה מצוינת עם ארבעה שערים ושלושה בישולים בסיבוב הראשון, כאשר לאחר התעניינותה בעבר של וולפסבורג הגרמנית, לספורט1 נודע כי שחטאר דונייצק, קבוצתו של סולומון כבר מגלה בו עניין כשגם קופנהאגן הדנית התעניינה לגבי שירותיו. ייתכן והצדדים יסכמו על מכירתו כבר עכשיו בחורף אך עבדה יסיים את העונה בפ"ת.

לוזון כבר אמר בתוכנית "יומן" כי עבדה יימכר ביום ראשון לקבוצה שהודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות וסיפק רמז עבה מאוד. כלל לא בטוח שסולומון, שהרשים בליגת האלופות – יפתח את העונה הבאה בשורות האוקראינים.

בינתיים, בקבוצה של גיא לוזון, שסיימה את הסיבוב הראשון במקום השלישי המכובד, כבר חושבים על חלון ההעברות של חודש ינואר, כאשר כפי שפרסמנו, ג'וסי לופטה ועבדיאל ארויו צפויים לעזוב. בימים האחרונים, האיצו במועדון את המגעים כאשר בצוות המקצועי כבר החלו לצפות בשחקנים זרים שיחליפו אותם. בקבוצה גם בוחנים אופציות ישראליות ופנו לגיא מלמד ובן שהר.

בן שהר | הטוויטר הרשמי של אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי