ליובין תוקף את בעלי הפועל: "זו השפלה יותר גרועה מאשר התוצאה בדרבי"

שרון ניסנוב | אודי ציטיאט

יו"ר האדומים לשעבר ביקר בחריפות את החלטת הבעלים לנטוש את אצטדיון בלומפילד במהלך ה-4:0 למכבי תל אביב: "זה עבר כל גבול, זה לא הגיוני, זה גועל נפש". על האחים ניסנוב: "הם צריכים לעזוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אמיר לובין, יו"ר הפועל ת"א בעברו, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לכך שבעלי הקבוצה נטשו את אצטדיון בלומפילד במהלך ההפסד הצורם 4:0 למכבי תל אביב בדרבי שנערך ביום שני.

האזינו לראיון

"זו פגיעה גם במותג של הפועל ת"א, זו השפלה יותר גרועה מאשר התוצאה בדרבי", הבהיר ליובין הנסער בפתיחת דבריו והמשיך בביקורת החריפה: "זה עבר כל גבול, זה לא הגיוני, זה גועל נפש. יש הבדל בין בעלים לבין אוהד, לבעלים יש אחריות על מי שמשחק ועל מה שקורה במגרש. הם צריכים לשבת ולראות את כל המשחק. הם לא האוהדים מספר 1 ולא נעליים. יעקב שחר היה קם והולך? שיירדו לחדר ההלבשה וישתוללו אבל לא יעזבו את המגרש".

ליובין הסביר את הכעס: "אני יודע מה זה עצבים ויודע מה זה לחטוף בדרבי, חטפתי בדרבי. כשהתחיל דרבי הייתי יוצא להסתובב בשדרות ירושלים מהמתח, אבל 20 דקות לסיום הגעתי להיות עם הקבוצה ותמיד הבעלים נמצא שם. אני למזלי לא הבעלים, אבל כשהייתי נציג הבעלים תמיד הייתי במגרש לאורך כל המשחק. חווינו הפסדים, אבל הפעם, בשונה מפעמים אחרות, הפגיעה היא במותג. ברגע שבעלים לא מאמין במותג, הבעיה היא הרבה יותר קשה מאשר עוד אוהד שאומר כך או אחרת. זו הבעיה במותג שנקרא הפועל ת"א".

שרון ניסנוב | ברני ארדוב

על הניהול של האחים ניסנוב: "הם צריכים לעזוב את הקבוצה, הם נכשלו ואין פה בכלל ויכוח בנושא הזה. באחת ההפגנות, ואני מדגיש שאני לא אוהב שאנשים מגיעים לבית של מישהו, אם רוצים להביע מחאה – זו מחאה קולנית במגרש אימונים, כשיצא שרון ניסנוב והתחיל לדבר על סכומים, ראו שזה לא בן אדם שרוצה למכור את הקבוצה, זה בן אדם שנהנה ואני לא יודע ממה הוא נהנה אבל עובדה שהיה צ'אנס ולא מכרו את הקבוצה. אני לא יודע מה קורה היום עם התהליך של מכירת הקבוצה".

על מינוי המנכ"לית אודליה פרידמן: "בוודאי שזה לא היה רעיון טוב ןלא צודדתי בו. אם כבר רצו לחסוך משכורת כדי להביא חלוץ, היו צריכים לחתוך במשכורת שלה ולהשאיר את משה סיני שיעשה גם את התפקיד שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי