איינבינדר צפוי לחתום היום בהפועל ת"א, סמואל הולם שב למולדתו

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

שיחות נוספות נערכו הבוקר והמעבר של קשר בית"ר לאדומים אמור להפוך לרשמי בקרוב. במועדון מקווים שיקבל אישור להתאמן לפני פתיחת החלון ב-10 בינואר. אולסק החליט להמשיך בהולנד. החלוץ חזר בשל בעיות אישיות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

דן איינבינדר קרוב מאוד להפועל תל אביב. במועדון ערכו הבוקר (רביעי) שיחות נוספות עם נציגי הקשר שיעזוב את בית"ר ירושלים – זאת במטרה לחתום עוד היום על חוזה לעונה וחצי במדים האדומים. הפערים בין הצדדים, כפי שהוחלפו בטיוטות החוזה אתמול, קטנים מאוד.

מי שהוביל את המהלך הוא המאמן, ניר קלינגר, אשר שכנע את בעלי המועדון ללכת על איינבינדר בכל הכוח, שכן הקשר עשוי להוות חבל הצלה ולעזור למנוע מהפועל ת"א ירידה לליגה הלאומית. לשחקן גם יהיה תפקיד סופר משמעותי גם בעקבות כישורי המנהיגות שלו שחסרים אצל האדומים, וגם בגלל העובדה שאין לקבוצה שחקן מוביל במרכז המגרש.

במועדון מקווים שיתאפשר לאיינבינדר להתאמן החל מהרגע שיחתום ועוד לפני פתיחתו הרשמית של חלון ההעברות ב-10 בינואר – שרק לאחריו יוכל לשחק. לידור כהן, שאף הוא יוכל לקחת חלק רק כשיגיע המועד, מתאמן עם חבריו החדשים.

ניר קלינגר | ברני ארדוב

האדומים בנו על חיזוק נוסף לחוד ההתקפה אלא שהחלוץ השבדי סמואל הולם, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, שב למולדתו לאחר שהוזעק בדחיפות על ידי משפחתו מסיבות אישיות וכרגע לא ברור האם יצטרף או לא.

ניקו אולסק, אקס מכבי נתניה אשר משחק בימים אלו בוואלבייק ההולנדית ומבוקש בהפועל ת"א, מתכוון להמשיך לנסות את מזלו בהולנד. הקשר יחליט על דרכו רק לקראת סוף חודש ינואר, לקראת סוף חלון העברות, כדי לשמור את כל האופציות פתוחות.

לפני מספר שבועות אמר קלינגר על הקפטן עומרי אלטמן לכאורה כי הכתפיים שלו אינן מספיק רחבות לכאורה להנהיג את הקבוצה. אלטמן, השחקן הבכיר בהפועל ת"א, לא נענה עד עתה לחתום על חוזה חדש בקבוצה לעונה הבאה. סעיף השחרור שלו בחודש ינואר עומד על 300 אלף יורו, סכום אשר נראה לא ריאלי למועדונים בישראל בעידן הקורונה.

ניקו אולסק
ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי