האתר שנסגר והמסמכים שבדרך: הכל לקראת הוועדה להעברת הזכויות

השייח' בן ח'ליפה | Twitter

לפני הוועדה להעברת 50% מבית"ר, אתר האינטרנט של השייח נסגר במפתיע. מוחמד, בנו, ישתתף בוועדה לצד אוחנה, חוגג וברוש. גורם בהתאחדות: "נבחן את אמינות המסמכים ורק לאחר מכן נקבלה החלטה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תהיה שותפה מחר (חמישי) לדיון של הוועדה להעברת הזכויות, כשהשייח' חמד בן ח'ליפה אמור לקבל 50% ממניות הקבוצה לאחר שיציג את המסמכים הרלוונטיים. בוועדה מתכוונים לדרוש מהשייח' להעביר מסמכים הקשורים לעסקיו הפרטיים, הכנסותיו והמטרה המרכזית שבגינה הוא החליט לרכוש את המועדון. יחד עם זאת, לאחרונה, כך מתברר, נסגר אתר האינטרט של השייח' וסימני השאלה לגביו ממשיכים לרחף.

סימן שאלה נוסף שקשור לעסקה הוא העובדה שהאישורים הועברו לוועדה לאישור זכויות בשלב מאוחר יחסית. בבית"ר ירושלים לעומת זאת סבורים שכבר מחר יתקבל האישור העקרוני, כאשר השייח' יעביר את המסמכים ומאמינים שלא תהיה כל בעיה באישור הבעלות החדשה.

בהתאחדות לכדורגל הוחלט כי הוועדה עצמה תתקיים בשעות אחר הצהריים ולא בשעות הבוקר ובה ישתתפו לא רק הבעלים משה חוגג אלא גם המנכ"ל מוני ברוש ומי שמוגדר כסמכות המקצועית העליונה בקבוצה מהבירה, אלי אוחנה. גם בנו של חמד בן ח'ליפה, מוחמד, ישתתף בדיון שייערך באמצעות אפליקציית זום.

גורם בהתאחדות הסביר לקראת הוועדה: "כמו בכל דיון של הוועדה לאישור זכויות, הההחלטה לא תתקבל במקום. אנחנו נבחן את כל המסמכים שיתקבלו ואת אמינותם ורק לאחר מכן נוכל לאשר או לא לאשר את העברת הבעלות".

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי