עוד אקזיט: עבדה יחתום בדינמו קייב בתמורה לחמישה מיליון יורו

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

אחרי מנור סולומון, שחקן נוסף עוזב את מכבי פ"ת לאוקראינה. החלוץ שרשם סיבוב ראשון נהדר - יצטרף למועדון הפאר בחוזה ארוך טווח. שכרו המוערך: שני מיליון יורו לכל התקופה. העסקה צפויה להיסגר מחר בבוקר

(גודל טקסט)

בדרכו של מנור סולומון: ליאל עבדה, שחקן ההתקפה המוכשר של מכבי פתח תקווה, צפוי יעזוב את הקבוצה לדינמו קייב, קבוצת הפאר האוקראינית, שיאנית הזכיות במולדתה (28 תארי אליפות). הערב (רביעי) שלחה הקבוצה האוקראינית טיוטת הסכם למלאבס וטיוטת ההסכם אמורה להיחתם עד שעות הבוקר, אז צפויה העסקה להיסגר סופית.

מפרטי העסקה עולה, כי פ"ת צפויה לקבל סכום דומה לזה שקיבלה על מנור סולומון לפני כשנתיים מיריבת קייב, שחטאר דונייצק, שנאבקה גם היא על שירותיו של הכישרון הצעיר. כרגע, סכום המכירה צפוי להיות בין ארבעה וחצי מיליון לחמישה מיליון יורו. עבדה, שכבש העונה ארבעה שערים ובישל עוד שלושה, צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בין חמש שנים, כששכרו מוערך סביב שני מיליון יורו לכל התקופה, לא כולל מענקים שונים.

נקודה נוספת קשורה לדרכון האירופאי: כפי שפרסמנו, עבדה נמצא בתהליך הוצאת דרכון שכזה, כאשר נכון לרגע זה הוא נתקל בקשיים והוא צפוי להיחשב כזר בשורות הקבוצה האוקראינית.

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

דינמו קייב מוליכה את הליגה המקומית ביתרון נקודה על פני קבוצתו של סולומון, אך יש לה משחק עודף. הקבוצה הודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות כשהוגרלה לבית קשה מאוד עם ברצלונה ויובנטוס ותפגוש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית את קלאב ברוז'. מאז עונת 2015/16 לא הצליחה לזכות באליפות.

הקבוצה זכתה פעמיים בגבע בגביע המחזיקות (1975 ו-1986) וכן בסופר קאפ האירופי כשגברה 0:2 על באיירן מינכן ב-1975. הקבוצה הגיעה שלוש פעמים לחצי גמר ליגת האלופות, הישג השיא שלה, האחרונה שבהן ב-1998/99 בימיו של החלוץ הנפלא אנדריי שבצ'נקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי