הפועל חיפה נערכת לבית"ר: "מצבת הנעדרים שלנו ארוכה והזויה"

הקבוצה תפתח את הסיבוב השני בטדי (שבת החל מ-19:55, ספורט1) ותגיע בסגל חסר במיוחד בגין התפרצות הנגיף ופציעות. לאחר דרישת המנהלת: שחקני הקבוצה יעברו בדיקת קורונה נוספת. אגאדה כשיר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שסיימו את הסיבוב הראשון בליגת העל במקום השביעי והתאוששו מפתיחת עונה פחות מוצלחת, בהפועל חיפה עסקו השבוע בעיקר במצבת הפצועים ובקורונה שהתפרצה במועדון. כזכור, ארבעה חיוביים לנגיף נמצאו בצד האדום של הכרמל השבוע: הקפטן דור מלול, מלך שערי הקבוצה נס זמיר, המגן רז נחמיאס והקשר דודו אלטרוביץ'.

בשל המצב, מנהלת הליגות ומשרד הבריאות דרשו כי שחקני הפועל חיפה יעבור בדיקה נוספת לפני המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת החל מ-19:55, ישיר בספורט1) ובמועדון מקווים שלא יתגלו נדבקים חדשים שיקשו על הקבוצה להשיג את מטרותיה במשחק החוץ שייערך באצטדיון טדי וכאמור יפתח את הסיבוב השני בליגת העל.

אם לא די בחיוביים לקורונה, הבלם מיקי סירושטיין פצוע ולא התאמן השבוע, הקשר לירן סרדל עדיין סובל ממתיחה בשריר ומי שימשיכו להיעדר הם השוער יסמין בוריץ' והחלוץ קייס גאנם. בצד החיובי, החלוץ וויליאם אגאדה החלים והוא ישוב לסגל ויעמוד לרשות המאמן חיים סילבס לראשונה מאז הדרבי בו נפצע והוחלף ב-21 בחודש נובמבר.

"מצבת הנעדרים שלנו ארוכה והמצב הזוי, אבל זו הסיטואציה ולכן הבהרנו לאורך כל הדרך את חשיבותו של סגל ארוך ועמוק", הגיבו הבוקר בחיפה. ומה בנוגע לחיזוק בינואר? במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות סביב האפשרות להנחית שחקנים זרים במהלך הסגר, כשהרצון הוא להתחזק בשני שחקנים: בלם וחלוץ.

וויליאם אגאדה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי