ג'ראלדש למקורביו במכבי תל אביב: אני רוצה לחזור

מגן אפואל ניקוסיה, שמעורר עניין גם במכבי חיפה, פנה לאנשיו בקריית שלום וסיפר כי הוא מעוניין לשוב, אך במועדון טרם יצרו איתו קשר. בן ביטון ובלקמן לא מתלהבים לעבור להפועל ת"א, שרוצה גם את גררו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שמחת הניצחון הגדול בדרבי ויום חופש שקיבלו אתמול השחקנים, מכבי תל אביב שבה הבוקר (חמישי) לאימונים לקראת משחק פתיחת הסיבוב השני באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה (שני ב-20:45), אשר כזכור היממה את הצהובים עם 1:2 בבלומפילד במחזור הראשון.

אחרי המשחק הקשה נגד פתח תקווה אשר ניצבת במקום השלישי בטבלה עם מאזן נקודות זהה לזה של מכבי, לאלופה מצפים שני משחקים לא פשוטים בכלל תוך ארבעה ימים: בבית נגד בני יהודה (חמישי) ובחוץ מול מכבי נתניה (שני), שתי קבוצות מולן סיימה בתיקו בסיבוב הראשון.

במקביל, במועדון נערכים לשינויים אפשריים בסגל בחודש ינואר ומי שנמצא על הפרק הוא המגן הימני אנדרה ג'ראלדש, שכזכור הצטיין אשתקד בצהוב וסייע לקבוצה לזכות באליפות. הפורטוגלי, כך נודע, העביר בימים האחרונים מסרים למקורביו במכבי לפיהם הוא רוצה לחזור לקבוצה.

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

יש לציין כי בשלב זה מכבי תל אביב עצמה לא יצרה קשר עם מגן אפואל ניקוסיה, שכידוע מעורר עניין רב גם אצל מכבי חיפה שמחפשת מחליף לארנסט מאבוקה. בנוסף, הצהובים ממשיכים בשיחות עם נציגיו של חאתם אלחמיד מסלטיק, שמבוקש במספר קבוצות צמרת נוספות.

כפי שפורסם כאן באתר, הפועל תל אביב רוצה לצרף מספר שחקנים צהובים, ביניהם המגן בן ביטון והחלוץ ניר בלקמן, אשר מבוקשים מאוד על ידי מאמן האדומים ניר קלינגר, אך בסביבת השניים מספרים כי הם אינם נלהבים לחצות את הכביש ובשלב זה לא ממהרים להסכים למעבר.

עסקה בין הצדדים תצא לפועל רק אם האדומים יהיו מוכנים להעביר למכבי את רז שלמה, שכידוע מוערך על ידי הצהובים שמחפשים חיזוק למרכז ההגנה ומעוניינים בין השאר גם בעידן נחמיאס שמסיים חוזה בק"ש. שחקןנוסף שהפועל מנסה לפעול על מנת לצרפו הוא אדוארדו גררו הצעיר.

איאד אבו עביד, רז שלמה, אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

באשר להרכב שיעלה נגד מכבי פתח תקווה, פטריק ואן לוון ימשיך עם שיטת שני הבלמים, מערך בו כל קבוצות הנוער של המועדון משחקות תחתיו. מסתמן שה-11 שפתחו ב-0:4 על הפועל תל אביב ימשיכו לקבל את הקרדיט, כך שטל בן חיים יעלה בכנף ימין ואילו ושרן ייני יפתח כמגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי