הוועדה תדרוש הבהרות מהשייח': "רב הנסתר על הגלוי"

חמד בן ח'ליפה |

הוועדה להעברת זכויות תגיש לבית"ר ירושלים מסמך בבקשה לקבלת הסברים על נושאים שעלו בדיון שבמהלכו צצו גם סימני שאלה לגבי הונו של חמד בן' ח'ליפה. גורם במועדון: "אופטימיים שהעסקה אכן תיחתם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כצפוי, הוועדה להעברת זכויות לא אישרה היום (חמישי) את העברת 50 אחוז מבית"ר לבעלותו של השייח' חמד בן ח'ליפה. לפני שעה קלה הגיעה לסיומה הישיבה הראשונה עם הבעלים משה חוגג, נציגי המועדון ויועציו המשפטיים בנושא הסכם השותפות עם השייח שהשתתף בישיבה וכן גם נציגיו. הוועדה תגיש בימים הקרובים מסמך לבית"ר ירושלים, לשייח' ולנציגיו בבקשה למספר הבהרות לגבי נושאים שונים שעלו בדיון. לאחר מכן ייקבע מועד לפגישה נוספת במסגרת הוועדה.

בסביבת ההתאחדות לכדורגל אמרו בסיום הפגישה כי "רב הנסתר על הגלוי". בדיקה נוספת תיעשה כעת בנוגע להונו של בן ח'ליפה, אשר בהצהרות קודמות טענו אנשיו כי הוא מעל שני מיליארד דולר. השייח' הציג מסמכים שונים, חלקם לא מספקים ובהתאחדות יבדקו האם הסכום עומד במבחן המציאות. עד שהשותפות תאושר רשמית, בן ח'ליפה כמובן לא יוכל להעביר כספים לבית"ר ירושלים.

הוועדה תחזור בשבוע הבא עם דרישות למסמכים נוספים והבהרות, הן לגבי ההון של ח'ליפה והן לגבי עברו ופרטיו האישיים. בוועדה ייעזרו בדו"ח שיתקבל מחברת חקירות חיצונית בתחילת השבוע הבא, שאף בודקת האם בן ח'ליפה אינו איש קש שעומד בפרונט ומה המטרות האמיתיות שמאחורי העסקה. ההערכה היא שבתוך עשרה ימים תתקבל ההחלטה הסופית בעניין. השיח עצמו עלה בפתיחת הישיבה להציג את עצמו, כאשר על מרבית השאלות ענה המנכ"ל שלו.

בהתאחדות לכדורגל לא מתעלמים ממה שקורה בתקשורת ומתייחסים במלוא הרצינות לסימני השאלה סביב העסקה, בין השאר לגבי אתר האינטרנט שנפל ועיכובים מסוימים במסמכים שנשלחו. בהתאחדות יבדקו בימים הקרובים את הנושא לעומק לפני שהעסקה תאושר, כשהם מבינים שאם יתברר כי מדובר באיש קש או כל פארסה אחרת, זה יפגע בעיקר בשם ההתאחדות, במיוחד אחרי מה שקרה בזמנו עם אמיר כבירי והפועל ת"א.

גורם בבית"ר ירושלים אמר לספורט1 לאחר הפגישה: "אחרי כל המהלך שהיה היום – אנחנו יותר אופטימיים שהעסקה אכן תיסגר ותיחתם. לא חשבנו שזה יקרה היום. כך התהליך פועל".

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי