אימון בכורה לאיינבינדר: "מחכה כבר למשחק הראשון"

דן איינבינדר | הפועל תל אביב

לאחר שחתם לעונה וחצי בהפועל ת"א, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר מסר: "זה לא הזמן לדבר". שטקוס ועזריה החלימו וצפויים לפתוח מול כפ"ס (שבת החל מ-14:45, ספורט1). קלינגר: "השחקנים צריכים להרים את עצמם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנה לא פשוטה שהסתיימה עם תבוסה צורמת בדרבי נגד מכבי תל אביב, הפועל תל אביב הלחוצה תפתח מחר (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1) את שנת 2021 ואת הסיבוב השני בליגת העל במשחק ביתי באצטדיון בלומפילד מול הפועל כפר סבא, אשר מדורגת מקום אחד מעל האדומים שכידוע נועלים את הטבלה.

אחרי שהחתימה את לידור כהן ושחררה את לבאן קוטליה שחתם באום אל פאחם, הפועל תל אביב הודיעה רשמית על הרכש החדש דן איינבינדר, שהגיע הבוקר למתחם חדורוב לראשונה לאחר שחתם אתמול לעונה וחצי והוא אמור להעניק מימד של מנהיגות וניסיון במרכז המגרש למאמן ניר קלינגר, שהתעקש על צירופו.

איינבינדר אמר בקצרה לאחר החתימה בהפועל תל אביב: "אני מחכה כבר למשחק הראשון. זה לא זמן לדבר, אלא לעבוד קשה ולהגיע מוכן לקראת המשימות שעומדות בפנינו".

דן איינבינדר | הפועל תל אביב

באימונים האחרונים הועבר מסר חד משמעי מהצוות המקצועי לשחקנים: "מה שהיה עד עכשיו לא רלוונטי, הפנים רק קדימה והמטרה היא להשאיר את הפועל תל אביב בליגת העל". לסגל יחזרו מחר ארנסטס שטקוס ודן עזריה שהחלימו מהקורונה והם צפויים לפתוח בהרכב של קלינגר.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "זה פחות זמן לדיבורים ויותר למעשים. זה הזמן של השחקנים להתעלות על עצמם ולמחוק את מה שהיה במשחק האחרון. צריך לדעת להגיע למשחק מוכנים והשחקנים צריכים לדעת להרים את עצמם גם במהלך המשחק וגם לפני המשחק. זה משחק על שש נקודות וככה אנחנו מתייחסים אליו. ההתעסקות היחידה שלנו צריכה להיות במשחק עצמו ולא מעבר לכך".

הקשר שי אליאס הוסיף: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק. מעכשיו עד סוף העונה כל משחק שלנו הוא כמו גמר גביע. אנחנו מגיעים הכי דרוכים והכי מוכנים ובמיוחד לאחר התוצאות האחרונות ושאנחנו נמצאים כרגע במקום האחרון בטבלה. אני בטוח שעם ההוראות של המאמן והשחקנים שנמצאים פה נעשה שינוי ונעלה למעלה".

שי אליאס | אריאל שלום

מי שנמצא בספק להתמודדות הוא הבלם אדי גוטליב, שעשוי לעבור מחר מבחן כשירות במטרה לבדוק האם יוכל לשוב לסגל ולעמוד לרשות הקבוצה. על פי האימונים האחרונים, דני גרופר יועדף על דורון ליידנר בעמדת המגן השמאלי. המצטרף הטרי לידור כהן, שהתאמן השבוע עם הקבוצה, לא ייכלל בסגל וימתין למועד פתיחת העברות (10 בינואר) על מנת לערוך את הופעת הבכורה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, דן עזריה, עמנואל בואטנג, אושר דוידה, עומרי אלטמן, גיל יצחק.

דן איינבינדר | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי