דוד, כהן, מואסי וטוראל נמצאו חיוביים לקורונה, המשחק בק"ש נדחה

דין דוד | דני מרון

לאחר שאובחנו 11 נדבקים בנגיף בשורות מ.ס אשדוד, מנהלת הליגה הודיעה כי המשחק מול הקבוצה של קובי רפואה לא יתקיים כמתוכנן. גם עוזר המאמן משה אוחיון ושני אנשי צוות נוספים ברשימת החולים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הייתה אמורה לפגוש מחר (שבת) את קריית שמונה בחוץ, אלא שנגיף הקורונה התפרץ במועדון ובעקבות גילוי 11 נדבקים, חלקם כדורגלנים וחלקם אנשי צוות, מנהלת הליגה הודיעה הערב כי המשחק נדחה. הבוקר נערכו באשדוד בדיקות ובשעות הערב התקבלו התוצאות המדאיגות: אחרי שעוזר המאמן משה אוחיון ושני אנשי צוות נוספים נמצאו חיוביים לנגיף ונכנסו לבידוד, לרשימה הצטרפו ארבעה נדבקים נוספים: גילי כהן, דין דוד, חמזי מואסי וסתיו טוראל.

עוד לפני קבלת התוצאות, במועדון החליטו לדחות את הנסיעה צפונה כי לא רצו לקחת סיכון שהנסיעה הקבוצתית באוטובוס תגרום להתפשטות הנגיף בקרב השחקנים והצוות. כעת, כאמור, התברר כי הווירוס התפשט עוד בטרם הנסיעה לקריית שמונה וקיום המפגש נאלץ להידחות למועד אחר.

אשדוד ניצחה בקריית שמונה פעם אחת בלבד בכל ההיסטוריה, כאשר רשמה 1:2 במחזור ה-16 של עונת 2017/18 וגברה לראשונה על היריבה הצפונית באצטדיונה הביתה. מהמשחק היו אמורים להיעדר בכל מקרה טימותי אוואני ומוסא בגאיוקו הפצועים, ולעומתם שגיב יחזקאל שב להתאמן ביומיים האחרונים ותוכנן לעבור מבחן כשירות, אלא שהדבר כבר אינו רלוונטי והשחקן יזכה לזמן התאוששות נוסף.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

המאמן רן בן שמעון אמר לקראת המפגש מול חניכיו של קובי רפואה: "זה משחק קשה נגד קבוצה טובה ואנרגטית. נצטרך להגיע בכושר טוב ולעשות דברים בצורה נכונה. יש לנו קבוצה טובה ואני סומך עליה. זה שבוע חשוב מאוד עבורנו".

השוער יואב ג'ראפי הוסיף: "יוצאים למשחק חוץ קשה ומקווים לפתוח את הסיבוב השני של העונה הכי טוב שאפשר מבחינתנו ולהמשיך לצבור נקודות בדרך למטרות של הקבוצה".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, עומרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, שלומי אזולאי (פיראס אבו עקל), רועי גורדנה, מוחמד כנעאן (שגיב יחזקאל), דין דוד, פאהד באיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי