אבוקסיס הזהיר את שחקניו מהתקפת נתניה, ספורי יפתח

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מאמן ב"ש הבהיר שהוא דורש שיפור לקראת היהלומים (19:00, ספורט3): "היו לנו עליות וירידות, רוצים להתחיל את הסיבוב השני בצורה טובה". וארן: "איבדנו לא מעט נקודות בסיבוב שחלף". סלליך וקבהא ייעדרו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סגרה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 0:2 על בני יהודה ביום ראשון האחרון, אשר הציב אותה במקום החמישי ובמרחק של שלוש נקודות מהמקום השני. מחר (שבת) מצפה לקבוצה מבירת הנגב משחק לא פשוט בחוץ נגד מכבי נתניה (החל מ-19:00, שידור ישיר בספורט3) וחניכיו של יוסי אבוקסיס ינסו לחבר ניצחון שני ברציפות.

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות: "סיימנו את הסיבוב הראשון בצורה טובה. היה לנו סיבוב עם עליות וירידות, כאשר בתווך היה לנו את אירופה וזה קצת עשה לנו עומסים. אנחנו רוצים להתחיל את הסיבוב השני בצורה טובה. יש לנו מטרות ואנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה יותר ממה שנראינו בסיבוב הראשון. צריך להחיל ברגל ימין נגד נתניה, שהיא קבוצה חזקה מאוד. אני מקווה שננצח את המשחק".

החלוץ אנתוני וארן הוסיף: "אנחנו מתכוננים בכל הכוח לסיבוב השני. המטרה שלנו היא לקחת נקודות בסיבוב הזה כי איבדנו לא מעט בסיבוב שחלף. מחר יהיה משחק מול קבוצה מצוינת ונעשה הכל כדי לצאת עם שלוש נקודות".

אנתוני וארן | ברני ארדוב

באר שבע ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת מכבי נתניה. עוד לפני האימון ערך אבוקסיס אסיפה לשחקנים ובה התמקד בחלק ההתקפי של היהלומים ודיבר על התקפות המעבר המהירות. "נתניה יכולה לכבוש בכל מהלך, נצטרך להיות מרוכזים מהדקה הראשונה ועד האחרונה", אמר לשחקניו. הקבוצה מבירת הנגב תחסר את סינטיהו סלליך שנפצע בשבוע שעבר וייעדר כשבועיים, כשגם מרואן קבהא המורחק ייעדר.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טהאהא, שון גולדברג, מרסלו מלי, מריאנו בריירו, רמזי ספורי, ז'וסוואה, אלטון אקולטסה, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי