בשורות טובות לק"ש: נחמיאס כשיר. רפואה מתלבט לגבי המערך

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

הקפטן יפתח מול אשדוד בשבת. המאמן שוקל מערך של שלושה בלמים ועדיין לא החליט האם לפתוח עם מורגן או ללכת על מערך התקפי יותר עם אנסה: "נקווה לפתוח את השנה האזרחית עם חיוך". רוצ'ט יחליף את הופמייסטר

(גודל טקסט)

אחרי חמישה הפסדים רצופים, קריית שמונה חזרה לנצח במחזור האחרון כאשר גברה על הפועל כפר סבא. במועדון הצפוני רוצים להמשיך לנצח גם במשחק הראשון שלהם בסיבוב השני, מחר (שבת) בבית מול מ.ס אשדוד, ולחזור ליכולת שאפיינה את הקבוצה בתחילת העונה.

מאמן ק"ש, קובי רפואה, אמר לקראת ההתמודדות: "למרות שאנחנו משחקים בבית שלנו אנחנו מודעים היטב לעובדה שמחכה לנו משחק מאתגר מול קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום טוב, אבל גם אנחנו קבוצה חזקה שרוצה להשאיר את הנקודות בבית. נקווה לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם חיוך".

מבחינה מקצועית, בשורות טובות הגיעו מכיוונו של עידן נחמיאס. הקפטן, שנפצע במשחק האחרון, ערך אימון מלא ויפתח בהרכב. רפואה למעשה מתלבט האם לעלות במערך של שלושה בלמים, כאשר במצב כזה זיו מורגן יפתח, ואם המאמן יחליט ללכת על מערך התקפי יותר – יוג'ין אנסה יעלה ב-11. מוחמד שכר ולוסיו בכל מקרה אמורים לעלות בהרכב. יואב הופמייסטר ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואדריאן רוצ'ט צפוי לפתחו במקומו. סאקו טורה ימשיך להיעדר בגלל פציעה.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן (יוג'ין אנסה), אמיר בן שמעון, סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, מוחמד שכר, לוסיו.

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי