שון וייסמן בישר: זכיתם במלגות על שם נחום סטלמך ז"ל

שון וייסמן, איתן דותן
שון וייסמן, איתן דותן | ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות ערכה את הטקס באמצעות הזום, חלוץ ויאדוליד הודיע לכדורגלנים על זכייתם ואמר: "מאמין שתדעו לעשות שימוש נכון ונבון בסכום שהוענק לכם"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל ערכה אתמול (חמישי) את טקס חלוקת המלגות ע"ש נחום סטלמך באמצעות אפליקיציית הזום, זאת בשל הגבלות הקורונה. השנה הוענקה מלגה בסך 3,000 שקלים לכל אחד מהצעירים שנמצאו ראויים לה – שני כדורגלנים (סעיד דיאב ומקסים פסטר) ושתי כדורגלניות (יאסמין חאג' יחיא ויערה גולדמן).

מי שבישר לצעירים על ההחלטה היה לא אחר מחלוץ נבחרת ישראל וקבוצת ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. וייסמן צורף לשיחת הזום המפתיעה ופנה לשחקנים: "נאמר לכם שאתם צריכים לעלות לשיחה לטובת בירור פרטים, אבל האמת היא שארבעתכם נבחרתם לקבל מלגה על שם שחקן שהיה לאגדה. אני מאוד גאה בכם ושמח עבורכם. כנער, אין ספק שהייתי זקוק למלגה כזאת. אני מאמין שתדעו לעשות שימוש נכון ונבון בסכום שהוענק לכם ובטוח שהוא ייתן לכם מוטיבציה להשקיע בכדורגל ובכל תחום שתבחרו. מעבודה קשה מגיעה הצמיחה שלנו כבני אדם ואתם נראים לי כאלה שעבודה קשה היא נר לרגליכם. אני מאחל לכם שנה אזרחית טובה והלוואי ששנת 2021 תהיה קלה ונוחה יותר לכולנו".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות, הוסיף: "אני מבקש לברך את מי שזכו לכבוד הגדול בדמות מלגה על שמו של נחום סטלמך ז"ל ולהודות למשפחת סטלמך ולאריה רוזנצווייג שתמיד תורם מזמנו וממרצו למפעל הכל כך חשוב הזה. גם בשנה כל כך מאתגרת לא ויתרנו על הזכות לשמח ולתמוך ומעל לכל על החובה להמשיך ולהנציח את פועלו ואת זכרו של נחום סטלמך היקר לכולנו".

הענקת מלגות של קרן נחום סטלמך
הענקת מלגות של קרן נחום סטלמך | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי