בן עמי יאמן את בני יהודה מול סכנין: "מכיר טוב מאוד את הקבוצה"

מנהל מחלקת הנוער של הכתומים המחזיק בתעודת פרו, הצטרף לצוות של כפיר אדרי ויעקב אסייג: "כמובן שזה מרגש, מגיע לעשות את הטוב עבור המועדון". היריבה: "זה לא יהיה דומה למשחק הראשון בין הקבוצות". מורי ייעדר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ביום ראשון (19:00) תארח בני יהודה את בני סכנין, עם פתיחתו של הסיבוב השני בליגת העל. את הקבוצה ידריך תמיר בן עמי, שהצטרף השבוע לצוות האימון של הקבוצה הבוגרת, שימשיך לכלול את כפיר אדרי, יעקב אסייג, איציק עזוז ואבנר עיני. רגע לפני המשחק, בן עמי התייחס להצטרפותו לקבוצה הבוגרת וליריבה הבאה בראיון לאתר הרשמי של בני יהודה.

איך התחושות להצטרף לצוות האימון של הקבוצה הבוגרת: "כמובן שזה מרגש. אבל לכולם ברור שאני חלק מצוות שכולל אנשים שמכירים את הקבוצה הזו טוב יותר מכולם. אני מבחינתי מגיע בכדי לתרום מהידע שלי ובשביל לעשות הכי טוב שאפשר בשביל המועדון. בשנים האחרונות אני מנהל את מחלקת הנוער, אבל כמובן אני מכיר טוב מאוד את הקבוצה הבוגרת".

פותחים את הסיבוב השני עם מפגש חשוב ומסקרן מול בני סכנין. איך אתה רואה את המפגש הזה: "דבר אחד בטוח, זה לא יהיה דומה למשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה. בני סכנין צירפה שחקנים משמעותיים מאז וזה בא לידי ביטוי גם ביכולת שלה וגם בתוצאות. נתכונן למפגש הזה בהתאם וברצינות המירבית".

"כמובן שהקבוצה מגיעה אחרי כמה תוצאות לא מספיק טובות, אבל ברוב המקרים התוצאה לא שיקפה את היכולת האמיתית על כר הדשא. אנחנו מחלקים יותר מדי מתנות שעולות לנו ביוקר. נמשיך לומר – יש כאן שחקנים טובים עם רצון גדול לנצח בכל משחק".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | דני מרון

דן מורי, אשר נפצע במשחק האחרון מול הפועל באר שבע בברכו ונאלץ להתחלף כבר בדקה ה-10, ייעדר מההתמודדות מחר ומי שיחליף אותו בהרכב הוא מישאל ראנז'ל, דבר אשר יסיט את עמית כהן לעמדת הבלם השלישי. בנוסף, ישנה התלבטות בין יוסיף מוסא לסתיו פיניש ונראה שהניז'רי יעלה ב-11. שאר ההרכב יישאר זהה.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, פאדי נג'אר, עמית כהן, מישאל ראנז'ל, יוסיף מוסא (סתיו פיניש), שי מזור, מתיאה ליואיץ', פדרו קמפוס, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי