בכר: "נטע לצסק"א? כרגע זה לא רלוונטי, הוא רוצה לעשות איתנו עונה היסטורית"

הירוקים השיגו ניצחון ליגה שמיני ברציפות, בכר מרוצה: "צריך לפרגן לחדרה. אי אפשר כל משחק לבוא ולתת הצגות". שרי: "אם נמשיך ככה נזכה באליפות". מימר: "חדרה לא יכולה להחזיק שני שחקנים טובים בכל עמדה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לדהור בצמרת. הירוקים השיגו הערב ניצחון ליגה שמיני ברציפות, הפעם 0:1 על הפועל חדרה, והיא ספגה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים. למרות יכולת לא מרשימה במיוחד, הירוקים השיגו שלוש נקודות חשובות במירוץ לאליפות, הגדילה את הפער ממכבי תל אביב באופן זמני ל-11 נקודות, והמאמן, ברק בכר, היה מרוצה בסיום.

צפו בתגובות אחרי הניצחון של מכבי חיפה

בכר סיכם: "המשחק ההתקפי שלנו היה פחות טוב היום ממה שהתרגלנו במשחקים האחרונים. צריך לפרגן גם לחדרה, יריבה שבאה וסגרה טובה, הייתה מסוכנת במעברים. יש גם משחקים כאלה, אי אפשר כל משחק לבוא ולתת הצגות, בטח התקפיות, אבל לפחות עשינו את העבודה ולא ספגנו. ניצחון קשה מאוד אבל מתוק, כמובן שהיכולת הייתה יכולה להיות יותר טובה, אבל חשוב לנצח".

היריבות מגיעות להתגונן נגדכם? "קודם כל אני חושב שגם במשחקים האחרונים קבוצות באו להתגונן, פשוט אנחנו היינו הרבה יותר חדים ועשינו את הדברים נכון מבחינה התקפית. היום עשינו את זה פחות טוב, פחות תנועה, פחות יצרנו, משהו שעשינו טוב במשחקים הקודמים, ננסה ללמוד מזה ולהשתפר, אבל בסופו של היום עשינו ניצחון קשה מאוד נגד קבוצה קשה מאוד, אין משחקים קלים ואין מתנות בליגה הזו".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

החילופים המאוחרים: "זה עניין של איך המשחק המתפתח. אולי לא היינו טובים התקפית אבל אני חושב שמבחינה הגנתית כן עמדנו בסדר, היינו אגרסיביים וקומפקטיים, לכן העדפתי לא לעשות שינויים. עשינו את העבודה וזה הכי חשוב".

חלון ההעברות של ינואר: "אני חושב שצריך לדבר על המשחק שהיה, יהיה מספיק זמן לדבר על ינואר".

עסקת נטע לביא: "קודם כל זה שהוא קיבל הצעה כזו ממועדון כזה זה כבר כבוד מאוד גדול, גם בשבילו וגם בשבילנו, זה אומר שהקבוצה עושה עונה טובה ויש ביקוש לשחקנים, וגם הוא שדרג את עצמו ושיפר את עצמו ואני שמח בשבילו, אבל כרגע זה לא רלוונטי, זה ירד מהפרק, כל כולו במכבי חיפה, הוא גדל פה, הוא רוצה כמו כולנו לעשות עונה היסטורית ואני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה.

נטע לביא | מאור אלקסלסי

גם כובש שער הניצחון, צ'רון שרי דיבר בסיום: "היה משחק מאוד קשה, אבל שלוש נקודות חשובות. משחקים מהסוג הזה צריך לנצח כדי להיות בפסגה. חתמתי על חוזה חדש, הכל יהיה בסדר ואני שמח מאוד להישאר פה, אתם הולכים לראות אותי הרבה זמן. אני שומע מאנשים שהם אוהבים אותי ואני עושה עבודה טובה, אני מקווה להמשיך ככה לעוד כמה שנים".

מתגעגע לאוהדים? "אני חושב שזו הזדמנות טובה, אני לא יודע מה קורה עם החיסון אבל אני מקווה שכולם יקחו אותו כדי לחזור לאצטדיון, ואני מקווה שהאוהדים יחזרו בקרוב כי אנחנו צריכים אותם".

מכבי חיפה תהיה האלופה? "כן, זה מה שאנחנו רוצים. בוא נמשיך ככה ואנחנו נזכה".

מנגד, שרון מימר היה גאה בקבוצה שלו למרות ההפסד: "שיחקנו טוב? זה לא מנחם בכלל, אפילו לא קצת, אכזבה מאוד גדולה, להגיע לסמי עופר נגד קבוצה איכותית כזו שנמצאת במומנטום ולגרום למשחק להיראות כמו שהוא נראה, חבל שלא יצאנו מפה עם נקודות. אני יוצא מפה עם גאווה גדולה, כי יש פה קבוצה שנלחמת נגד כל קבוצה בכל מגרש, ויש לה מה למכור, חבל שלא הוצאנו פה נקודות, אבל נקווה לקחת את זה להמשך, היכולת הזאת וההתנהלות הזאת, וזה יביא נקודות בהמשך".

התכוננתם לתבוסה? "אני חושב שמי שראה את המשחק ראה קבוצה שמאמינה בעצמה, אני לא זוכר הרבה קבוצות שהגיעו בסמי עופר לכמות כזו של מצבים. התרגלנו בחדרה לזלזול הזה, אבל יש לנו גאווה עצמית, אנחנו יודעים מי אנחנו ומה אנחנו שווים".

חלון ההעברות: "חדרה עם התקציב שלה לא יכולה להחזיק על כל עמדה שני שחקנים טובים, ננסה להביא בינואר שניים שלושה שחקנים כדי לעשות עונה טובה, אבל עם מה שיש, אני מאוד מרוצה. הסגל הצנוע והתקציב נמוך, אנחנו עושים דברים יפים ומגיע כבוד לשחקנים".

שרון מימר. גאה בשחקניו | מאור אלקסלסי

נועם כהן, ששיחק היום כמגן באופן חריג, אמר לאחר המשחק: "קודם כל זה תפקיד שאני מבצע אותו כשהמאמן צריך, איפה שהוא ישים אותנו אני אשחק ואעשה את הכי טוב שאני יכול. כל דקת משחק פה זהב, הסתדרתי בסדר גמור אני חושב. הראנו שחדרה זו לא הקבוצה שהייתה אחרי הקורונה, אנחנו קבוצה חזקה, לפחות הגנתית מעולה. חסר לנו הגרוש ללירה בהתקפה, אני מאמין שכבר במשחק הבא תראו שיפור בכמות שערים".

המטרות: "אנחנו קודם כל רוצים לשרוד בליגה, היא מאוד שוויונית השנה ואנחנו רוצים להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם. אם נצליח להשתחל לפלייאוף העליון, מה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי