Sport1 Banner

ורד: "בלי גישה ולב קשה מאוד לשחק בבית"ר"

הקפטן ניסה לספק הסברים אחרי התיקו המטורף: "היום זה באמת היה השיא. דראפיץ' וברדה מהאמנים הטובים ביותר שהיו לי". ברדה: "צריכים להיות חזקים בשביל השחקנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המשחק הגדול של 2021? מוקדם לדעת, אבל ה-3:3 בין בית"ר ירושלים סיפק לנו כל מה שאנחנו אוהבים בכדורגל. גולים, מהפכים ודרמה אחת גדולה. ולמרות זאת, היו כאלה שפחות נהנו מהמשחק המטורף שראינו הערב בטדי, ביניהם שי ברדה, מאמן בית"ר ירושלים, שהיה נראה חסר אונים בסיום המשחק.

ברדה סיכם: "אני חושב שבמחצית הראשונה לא היינו טובים, נקודה. במחצית השנייה עשינו ארבעה חילופים, הובלנו 1:3, ובמקום לעשות את הרביעי והחמישי קיבלנו שני גולים. מאכזב מאוד, אנחנו צריכים לעשות דיליט על המשחק ולהתכונן ליום רביעי, לקחת את המחצית השנייה מבחינה התקפית ולעבוד על הדברים. אנחנו בדרך כלל מאוד יציבים בהגנה וב-1:3 קבוצה צריכה להבקיע את הרביעי והחמישי. השחקנים במחצית השנייה כל כך רצו, לא הלך. אבל אנחנו צריכים כבר לחשוב על המשחק הבא".

ארבעת החילופים במחצית: "זה כדורגל, בכדורגל צריך להרגיש את המשחק. אנחנו מגיבים למשחק, הגבנו בצורה נכונה וכנראה שזה לא הספיק. להוביל 1:3 עד הדקה ה-75 זה לא מספיק. אנחנו צריכים להיות חזקים בשביל השחקנים, אני אקח את המחויבות והרצון שלהם, אנחנו צריכים להמשיך. אנחנו כן צריכים לעשות דיליט על ה-1:3 וללמוד מהטעויות האלה. קיבלנו שני גולים שאסור לנו בשום פנים ואופן לקבל אותם, אבל זה המשחק".

המשחק נגד הפועל חדרה: "אנחנו כבר רגילים בלהרים את השחקנים, נבוא ליום רביעי, נעשה את המקסימום בדיוק כמו שניסינו לעשות היום".

שי ברדה | דני מרון

גם הקפטן, עידן ורד, היה המום: "את האמת שאני פה כל שבוע ואני מנסה למצוא תשובות או פתרונות, והיום זה באמת היה השיא, זה לא מערך וזה לא מאמנים, וזה לא כלום. זה נטו חוסר אחריות של כל מי שהיה על הדשא. להוביל 1:3 בדקה ה-75 ולקבל שני גולים כאלה גולים, זה שלנו. זה לא מאמנים וזה לא שיטה. זה שלנו".

ורד המשיך: "פשוט תקופה שהכל הולך הפוך, זה גם חלק מזה, בתקופות אחרות זה היה נגמר 1:4,5 אבל כרגע הכל הולך קשה. גם שבוע שעבר נגד אשדוד היינו יותר טובים וזה קרה, היום משום מקום חנן בועט וזה פתאום נכנס לחיבור. אני דווקא חושב שמהרגע הזה כן יכול לבוא שינוי, וכן אני חושב שנוכל לראות את המשחק הזה כציון דרך לטובה. במחצית הראשונה היינו על הפנים ובמחצית השנייה עשינו שינוי. אני אומר בחדר ההלבשה שלהיות שחקן פה זה קודם כל גישה, מחויבות לדרך, ולא משנה כמה אתה מוכשר, אם אין לך גישה ולב קשה מאוד לשחק פה".

בעיה מערכתית? "לא אני לא חושב, זה פשוט אוסף של דברים, כושר ירוד של כמה שחקני מפתח, ביניהם גם אני, ומי שרוצה להיות שחקן טוב, ברגעים כאלה שקשה צריך לקחת אחריות ולהתעלות. יש לנו מועדון טוב ובאמת בריא, יש לנו את כל המתקנים שאנחנו רוצים וצריכים, הכל מהכל, וזו כבר בעיה שלנו. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים, יש פה צמד מאמנים מהטובים ביותר שהיו לי באופן אישי".

ירדן שועה, עידן ורד | דני מרון
עוד באותו נושא: עידן ורד, שי ברדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי