Sport1 Banner

ממן אחרי המופע: "זה משהו שאתה עובד עליו כל הקריירה"

הקשר שמר על איפוק אחרי התיקו המדהים עם בית"ר ירושלים: "היה לנו ים של תירוצים, מי ששיחק שיחק כמו גבר". סילבס: "משהו במידת ההוגנות והספורטיביות לוקה, אבל נתמודד"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לספק לנו משחקים מרתקים ומלאי שערים. למרות נגיף הקורונה שתקף את הקבוצה וגרם לחיסורים רבים, הקבוצה מקריית חיים חזרה מפיגור 3:1 בדקה ה-75 ל-3:3 בסיום בזכות צמד אדיר של חנן ממן, שהימם את האקסית עם שער נפלא בדקות הסיום. למרות המופע, הקשר נשמע מאופק בסיום.

חנן ממן: "נגמר תיקו? מה אתה רוצה שאני אשמח? בסדר. אני שמח לכבוש, בסופו של דבר לא ניצחנו, אני חושב ששתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות מהתוצאה, גם אנחנו וגם בית"ר, חלוקת נקודות. זהו".

נלחמו עד הרגע האחרון: "היה לנו ים של תירוצים, אבל מי ששיחק שיחק כמו גבר, גם סוארי משחק ראשון בליגה היה מצוין. כולם לקחו את הצ'אנס, שיחקו טוב ואני שמח בשבילם".

השער היפהפה: "לא יודע, אני פשוט בועט. זה משהו שאתה עובד עליו כל הקריירה, עשרות פעמים בעטתי את הכדור ליציעים ולדשא, זה משהו שצריך להיכנס. אני שמח מאוד".

חנן ממן חוגג | דני מרון

משחק פיקנטי נגד בית"ר: "האמת שאשתי נתנה לי את האישור, לפני שנתיים כבשתי שער והוצאתי אותה לאור עם ההיריון המוקדם שלה, ואתמול אשתי אמרה לי 'מאמי, מחר אתה שם צמד ואני מאשרת לך לשים את הכדור בבטן'. אז מעכשיו הכדור בבטן".

גם מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, היה גאה בשחקניו בסיום הדרמה: "לא קיבלתי התקף לב. דווקא היה כיף, היה אחלה כדורגל וגולים. מה שספגנו זה מעצבן מאוד, מה שהבקענו זה מאוד נחמד. אני חושב שבאנו לפה במצב לא קל, אבל יש לי חבורת גברים שלא מוכנה להפסיד בקלות, ולהפך, רוצה להבקיע שערים. והאוהדים יכולים לשמוח שהפועל חיפה חיה ונושמת תמיד – בכל סיטואציה".

החיסורים הרבים: "זה היה קצת מעצבן שלקבוצה אחרת דחו ולנו לא, הרגשתי אי נוחות, בטח כשביום שלישי אנחנו נפגשים עם קבוצה בריאה שנחה 10 ימים ואנחנו יומיים אחרי משחק, לא באלי להתבכיין אבל זה מעצבן ומשהו במידת ההוגנות והספורטיביות לוקה, אבל נתמודד, כמו שהתמודדנו היום נתמודד גם ביום שלישי וכן הלאה ויהיה בסדר".

הפציעה של קדוש: "הייתי מודאג, תמיד הפציעות מדאיגות אותי בטח בדקות מוקדמות, אבל בשביל זה יש צ'אנסים, עמית מתאמן כל כך הרבה זמן בשביל הרגע שלו, היום זה היה הרגע שלו והוא עשה עבודה טובה. אני גאה".

חיים סילבס | דני מרון
עוד באותו נושא: חיים סילבס, חנן ממן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי