תחושת פספוס בחדרה: "לא כל יום תופסים ככה את מכבי חיפה"

שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

בקבוצה לא נפלו מהירוקים, אך לבסוף נכנעו ל-1:0 והתאכזבו מהתרומה הדלה של שחקני הספסל. אוסמן מוחמד הניגרי על הפרק, מלדג'ה צפוי לעזוב. פלקושצ'נקו יחמיץ את בית"ר ברביעי (20:30, ספורט4), ג'אבר יחזור

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הצליחה להקשות מאוד אתמול (שבת) על מכבי חיפה, הציגה כדורגל חיובי, לא נפלה ברוב הדקות ממוליכת הטבלה, אך לבסוף הפסידה 1:0. שוב חוסר חדות בחלק הקדמי וטעות של החלק האחורי הביאה להפסד, הפסד ראשון אחרי שישה משחקים רצופים בהם הקבוצה לא נכנעה.

צפו בתקציר ההפסד למכבי חיפה

"לא כל יום תופסים ככה את מכבי חיפה. לא יכול להיות שהם בשתי הזדמנויות נותנים גול ואנחנו מגיעים לרחבה כמה פעמים ואפילו לא מסכנים את ג'וש כהן", אמרו בחדרה. במועדון התאכזבו מתרומתם של שחקני הספסל, שלא הצליחו להביא שיפור במשחק: "אין לנו עומק, נצטרך למצוא פתרונות בחלון ההעברות".

לקראת החלון, מעמדו של רודריגו בונגונגי עלה בזכות השיפור שהוא מציג במשחקים האחרונים וסיכוייו להישאר בקבוצה גוברים, על אף שעדיין קיימת התלבטות. יא יא מלדג'ה לעומתו צפוי לעזוב. במועדון מתכננים להתחזק בזר אחד לפחות, ואחד מהמועמדים הוא אוסמן מוחמד, קשר ניגרי בן 26 ששיחק בעונה האחרונה בשחטאר קאראגנדי הקזחית. בחדרה מנהלים שיחות עם השחקן, ואם יגיעו איתו לסיכום כספי ינסו להנחיתו בישראל.

המשחק מול מכבי חיפה היה רק הראשון בין סדרת משחקים סופר קשה שמצפה לחדרתים. כבר ביום רביעי הם יארחו את בית"ר ירושלים (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט4), והשבוע הקשוח ייגמר עם קרב בחוץ מול הפועל באר שבע ביום שבת. עבדאללה ג'אבר צפוי לחזור במשחק הקרוב לאחר שהחלים מפציעה, בעוד מקסים פלקושצ'נקו ימשיך להיעדר.

עבדאללה ג'אבר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי