חבשי נעדר מאימון מכבי חיפה, במועדון בודקים את סיבת האירוע

עאיד חבשי מאוכזב | מאור אלקסלסי

הירוקים ערכו אימון שחרור לאחר ה-0:1 על חדרה, אליו הבלם לא הגיע ללא אישור. בקבוצה מנסים ליצור עמו קשר בכדי להבין את סיבת המקרה. לאחרונה שמו עלה כמועמד להצטרף לבני סכנין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 אמש (שבת) על הפועל חדרה והניצחון השמיני ברציפות, מכבי חיפה ערכה היום את אימון השחרור, בו הסיפור המרכזי היה עיאד חבשי. במועדון הופעתו לגלות שהבלם לא הגיעו לאימון, ומנסים ליצור עמו קשר בכדי להבין את סיבת ההיעדרות.

כזכור, חבשי שיחק בשבוע שעבר בניצחון 0:2 על מכבי נתניה 90 דקות והחליף בהרכב את עופרי ארד שנעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. הבלם הציג יכולת טובה מול היהלומים, זכה למחמאות, אך אתמול המאמן ברק בכר השיב ל-11 את ארד בזמן שחבשי ישב על הספסל וכלל לא שותף.

לאחרונה עלה שמו של חבשי כמועמד להצטרף לבני סכנין, שמחפשת חיזוק למרכז ההגנה ומאמנה, ניסו אביטן, מאוד רוצה לראות את בלם מכבי חיפה מגיע. עם זאת, טרם נעשתה פנייה רשמית. השחקן עצמו מאוכזב ממעמדו בשבועות האחרונים אחרי שפתח טוב את העונה ועשוי לבקש לצאת להשאלה.

במכבי חיפה הבהירו שלא התקבלה כרגע שום הצעה על השחקן, ובלי קשר, במועדון מעריכים כי אין לזה קשר להיעדרות מהאימון, שנעשתה ללא אישור.

עיאד חבשי | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, היום נערכה פגישה עם הפועל נוף הגליל, בינה לבין הירוקים יש שיתוף פעולה. במועדון מהליגה הלאומית ביקשו להבטיח את הישארותו עד תום העונה של דויד אקווה, אשר מושאל אליהם. על פי אנשי מוליכת ליגת המשנה, הובטח להם שהבלם הצעיר ימשיך עד סוף העונה בכדי לעזור להעפיל לליגת העל.

בנוסף, נוף הגליל הביעה בפגישה את רצונה לצרף שני שחקנים מהסגל הרחב של מכבי חיפה – שחקן הכנף טימוטי מוזי והחלוץ סתיו נחמני, אשר שותפו העונה במספר משחקים. כרגע, בכרמל הבהירו שבשלב זה אין שחרורים מהסגל.

סתיו נחמני, טימוטי מוזי, איברהים ג'ואברה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי