דיווח באיטליה: רומא עוקבת אחרי ליאל עבדה

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

בארץ המגף הזכירו שהכוכב הצעיר של מכבי פתח תקווה במו"מ עם דינמו קייב האוקראינית וציינו כי גם מועדון הפאר מעיר הבירה בעקבותיו. יצטרף בקרוב לפודגוראנו?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות באיטליה יצא לדרך ועל פי "tuttomercatoweb", רומא שוב עוקבת אחרי שחקן ישראלי. הג'יאלורוסי כידוע צירפו את סוף פודגוראנו הצעיר ממכבי חיפה בקיץ וגם הוזכרו כמועמדים לצרף את מנור סולומון משחטאר דונייצק לאור העובדה שמאמן רומא הוא פאולו פונסקה, אקס שחטאר, אבל הבוקר (שני) עלה שם נוסף בתור מועמד למועדון הפאר.

השם החדש שעולה בארץ המגף בהקשר של רומא הוא של ליאל עבדה, הכוכב הצעיר של מכבי פתח תקווה שבימים האחרונים נודע כי דינמו קייב מנהלת מו"מ לרכישתו. עבדה בן ה-19 הוזכר בארץ המגף לאור הצעתה של דינמו קייב וציינו כי מדובר בכוכב צעיר שרומא עוקבת אחריו ושיתבצע מעקב על ההתפתחויות האחרונות בעניינו.

פודגוראנו טרם זכה לשחק במדי הקבוצה הבוגרת של רומא מאז עבר מהכרמל, אבל כן ישב על הספסל במספר משחקי סרייה A. רומא לאחר 15 מחזורים צברה 30 נקודות והיא במרחק שבע נקודות מהמוליכה מילאן. לעבדה העונה בליגת העל יש ארבעה שערים ובעונה שעברה כבש שמונה בליגה הלאומית והיה שותף בכיר לחזרת הקבוצה לליגה הבכירה ולהגעה עד גמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי