לא מוותרת: גיא מלמד שוב מועמד להפועל קריית שמונה

כחצי שנה אחרי שניסתה לצרף את החלוץ שבסופו של דבר חתם בסקוטלנד, קובי רפואה שוב העלה את שמו. לקראת הפועל חיפה: טורה צפוי לחזור לסגל, רוצ'ט עשוי לפתוח במקום הופמייסטר

(גודל טקסט)

משחקה של הפועל קריית שמונה מול מועדון ספורט אשדוד מהשבת האחרונה נדחה בשל מקרי ההידבקויות בשורות היריבה, אבל מחר (שלישי) תתארח הקבוצה של קובי רפואה אצל הפועל חיפה במשחק שייערך כמתוכנן על אף שגם בכרמל אובחנו מספר מקרי קורונה.

בקריית שמונה מקווים לייצר רצף ניצחונות אחרי ה-0:1 על הפועל כפר סבא ורפואה ייאלץ להסתדר מחר ללא הקשר יואב הופמייסטר, שייעדר מהמפגש בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואדריאן רוצ'ט עשוי לפתוח במקומו.

הבשורה המעודדת הגיעה מכיוונו של סאקו טורה, שערך אימון מלא ויעמוד לרשות קריית שמונה במשחק. רפואה עשוי לבצע שינוי נוסף וזאת אם יחליט להחזיר את זיו מורגן לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אמיר בן שמעון. "מדובר במשחק מאוד חשוב עבורנו כי הוא יהווה צומת דרכים להמשך העונה", אמרו בקריית שמונה.

במקביל, במועדון כבר מתחילים לחשוב על מועד ההעברות של חודש ינואר ורוצים להתחזק בחלק ההתקפי. אחד השמות שעלה הוא של גיא מלמד, שהיה מועמד לקבוצה גם בקיץ האחרון ולבסוף חתם בסט. גונסטון מהליגה הסקוטית. בעונה שעברה שיחק מלמד במכבי נתניה ועוד קודם לכן שיחק מלמד תחת רפואה במכבי פתח תקווה וזוכה להערכה מצד המאמן.

מלמד. שוב על הכוונת של רפואה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי