Sport1 Banner

בסביבת מכבי ת"א מאמינים: אנדרה ג'ראלדש יצטרף

המגן שבדרך החוצה מאפואל ניקוסיה צפוי לשוב לישראל. האלופה אופטימית לגבי חזרתו בחלון העברות הקרוב, חרף ההצעה הכספית של מכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה לא סוד כי במכבי תל אביב ישמחו להשיב את המגן הימני אנדרה ג'ראלדש, שהיה חלק פעיל מעונת האליפות המרשימה של הצהובים אשתקד, וייתכן כי הקאמבק המיוחל יושלם כבר בחלון העברות שייפתח בשבוע הבא.

בשבועיים האחרונים אוהדי מכבי תל אביב לחצו על הפורטוגלי, המשחק כיום באפואל ניקוסיה הקפריסאית, לשוב לישראל, כאשר גם במועדון הצהוב מודעים לכך כי ג'ראלדש בדרך החוצה מקבוצתו הנוכחית והם פועלים כדי לצרפו בהקדם, כשהפורטוגלי אמור לנחות בארץ עד סוף השבוע.

בנוסף לכך, הצהובים ערים לכך שגם מכבי חיפה מעוניינת להחתימו ואף הגישה לו הצעה כספית. למרות זאת, בסביבת המועדון מאמינים כי ג'ראלדש יעדיף לקבל את ההצעה ממכבי תל אביב והוא צפוי לקבל החלטה לשחק תחת המאמן פטריק ואן לוון.

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | דני מרון

כזכור, לספורט1 נודע לפני מספר ימים כי הפורטוגלי העביר מסר למקורביו במועדון כי הוא רוצה לחזור למכבי תל אביב ומסתמן שהמשא ומתן בין הצדדים יואץ כאשר יגיע השחרור הרשמי מצד הקבוצה הקפריסאית. מבחינה מקצועית כמו עומר אצילי ובן שהר, גם ג'ראלדש עובר עונה מאכזבת במועדון ואף במשחק האחרון נגד פאראלימני יצא מהסגל לראשונה העונה.

עוד באותו נושא: אנדרה ג'ראלדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי