בן ח'ליפה הגיש את המסמכים וחלק מהסכום: "למרות הכל, אנחנו כאן"

הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים העביר מאות אלפים מתוך שלושה מיליון יורו עליהם התחייב וגם את המסמכים שדרשה הוועדה להעברת זכויות. כפי שפורסם בספורט1, נחמיאס וביטון מועמדים וגם שחקן התקפה זר יצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים טענו הלילה כי הושגו המסמכים הרלוונטים לצורך העברת הבעלות של השייח' חמד בן ח'ליפה, לרבות נתונים על הונו האישי שביקשה הוועדה. ואכן, כפי שפרסמנו, הבוקר (שלישי) הוגשו המסמכים לוועדת העברת הזכויות בתקווה שזו תתכנס במהרה ותכריז על הצטרפותו. 

"היום בשעות הבוקר הועברו אל הוועדה להעברת זכויות כל התשובות והמסמכים אשר נדרשנו להנפיק למען השלמת העסקה. בנוסף, החליט השייח' חמד בן ח'ליפה להעביר חלק מהסכום הראשוני אותו התחייב, וההעברה בוצעה לפני מספר דקות", הודיעה בית"ר ירושלים. הוועדה להעברת זכויות תקיים מחר פגישה נוספת באמצעות הזום בנושא בית"ר ירושלים. הפגישה תתקיים ללא נציגי בית"ר ו/או השייח.

בינתיים, שייח' בן ח'ליפה מסר הודעה דרך בית"ר: "אני עדיין מנסה לעכל את היחס וההאשמות הנבזיות אותן אנו חווים מהיום שהחלטנו להיכנס כשותפים בבית"ר. למרות הכל, אנחנו כאן, ואנחנו נחושים ומתכוונים להתחיל את הדרך המשותפת שלנו בקבוצה, ולראייה העברנו היום חלק מהסכום אותו התחייבנו. אני מאחל לקבוצה בהצלחה במשחק מחר".

בבית"ר טוענים כי בין המסמכים נמצאו מסמך של היעדר רישום פלילי וכמובן גם הצהרה לגבי הונו האישי. לגבי סכום הכסף שהעביר, לא מדובר בשלושה מיליון יורו שהיה אמור להעביר עם השלמת המהלך, אלא במאות אלפי יורו שמהווים מקדמה לרכישת הקבוצה. בשיחה שהתקיימה אתמול הבהיר השייח' "אני מרגיש שתוקפים אותי לחינם. אעשה הכל כדי לגמור עם העסקה השבוע".

השייח' בן ח'ליפה | Twitter

לקראת ינואר, הצוות המקצועי רוצה מספר שחקנים. כפי שפורסם כאן לראשונה, עידן נחמיאס ואופק ביטון נמצאים ברשימות של המועדון, אך בבית"ר יודעים שהם מחוזרים גם על ידי קבוצות אחרות. "אם אי אפשר להביא שחקן כמו ביטון, כשהפועל תל אביב מתחרה איתנו, מה נשאר?", אמר גורם במועדון אתמול. "מה שחשוב באמת זה להביא שחקנים בכירים. עומר אצילי הולך לכיוון של חיפה, אולי נחפש אלטרנטיבה של שחקן זר".

אתמול (שני) נערכה אסיפה מקצועית אותה העביר שי ברדה, כשסלובודאן דראפיץ' לא נכח בשיחה. השיחה התמקדה בתיקון הטעויות מהמשחק האחרון. שלשום שוחח דראפיץ' עם השחקנים וביקר את אלה שהביעו מורת רוח מהחילופים שביצע. חלק מהשחקנים שספגו ביקורת הם השחקנים המחליפים. ברדה התמקד בעיר בנושא משחק ההגנה.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה, רביד גזל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי