חגי גולדנברג התלונן על חום גבוה, שחקני בני סכנין יעברו בדיקת קורונה

המגן חש רע בשעות הבוקר ודיווח על תסמינים, ובמועדון החליטו שלא לקחת סיכון לקראת המשחק נגד מכבי נתניה וכולם ייבדקו עוד היום. האסלביינק נפצע ולא צפוי להיכלל בסגל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה אולי זו שסבלה הכי הרבה מהתפרצות נגיף קורונה מבין קבוצות ליגת העל והבוקר (שלישי) גובר החשש מהתפרצות נוספת, לאחר שהמגן חגי גולדנברג הודיע על תסמינים מהם הוא סובל.

גולדנברג סיפר לאנשי המועדון כי חש ברע, סובל מחום גבוה וכמובן נשאר בביתו ולא יגיע לאימונים עד אשר יעבור בדיקת קורונה ויקבל את תוצאותיה. במקביל, גם שאר שחקני הקבוצה והצוות יעברו בדיקות קורונה בשעות הקרובות, גם לקראת המשחק מחר נגד מכבי נתניה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1). "אנחנו עובדים על פי כל כללי הזהירות ומקווים שכולם יהיו בריאים", אמרו במועדון.

עד אשר גולדנברג ויתר השחקנים יקבלו את תוצאות הבדיקות שיעברו, המאמן ניסו אביטן מכין את הקבוצה כרגיל למפג שמול נתניה ונראה כי הוא עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב. נראה כי אביטן ישוב למערך של ארבעה שחקני הגנה, כך שיזן נסאר וחסן חילו יפתחו במרכז ההגנה. התלבטות נוספת קיימת בחלק ההתקפי, לאחר שהבוקר התלונן נייג'ל האסלביינק על פציעה ונראה כי ייעדר וכך להרכב יחזור אוסאמה חלאילה.

"המשחק הקודם מול נתניה זכור בעיקר 'כמשחק הקורונה' והוא עדיין יושב לנו בראש", סיפרו בבני סכנין לקראת המשחק, "ננסה לעשות את המקסימום כדי להחזיר על המגרש" אמר אחד השחקנים.

צפוי לשוב להרכב. חלאילה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי