אפריאט ונחמיאס מועמדים לינואר, התלבטות למימר לקראת בית"ר

המאמן דורש חיזוק בחורף. קשר הפועל כפר סבא ומגן הפועל חיפה אמורים להצטרף. מוחמד אוסמן צפוי לנחות בקרוב בישראל. בקבוצה רוצים נקודות בקרב התחתית ברביעי, טרם הוחלט האם גוזלן ימשיך בחוד או לעבות את הקישור

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון רצף המשחקים של הפועל חדרה ללא הפסד נקטע כשנכנעה 1:0 למוליכה מכבי חיפה. כעת רוצים במועדון להשיג נקודות ולהתרחק מהקו האדום, על חשבון בית"ר ירושלים ברביעי (20:45, שידור ישיר בספורט4). המאמן שרון מימר יקבל בחזרה את המגן עבדאלה ג'אבר שלא היה בסגל בשבת אך הקשר מקסים פלקושצנקו ימשיך להיעדר ועדיין לא ברור מתי יחזור לסגל.

מימר מתכוון לבצע מספר שינויים ומעבר לחזרתו של ג'אבר לעמדת המגן השמאלי, נראה כי גם הקשר תמיר גלזר ישוב למרכז השדה. ההתלבטות של המאמן היא האם להמשיך עם שובל גוזלן בחוד ההתקפה או לעבות את הקישור של הקבוצה. במקרה של מערך הגנתי יותר, הקפטן מנשה זלקה עשוי לפתוח ב-11.

בינתיים, בחדרה כבר פוזלים לשבוע הבא לפתיחת חלון ההעברות בעשרה בינואר וומחפשים שחקני רכש ישראלים. על פי דרישתו של מימר, שני מועמדים עיקריים להצטרף הם מגן הפועל חיפה רז נחמיאס וקשר הפועל כפר סבא יהב אפריאט.

גוזלן בפעולה נגד מכבי חיפה. | מאור אלקסלסי

כפי שפרסמנו לראשונה, לאחר המשחק מול הפועל חיפה כבר החלו גישושים מול נחמיאס שאינו נמצא בתוכניות של סילבס אך בינתיים חלה בקורונה וגם אפריאט לא שיחק בהפועל כפר סבא לאחרונה ונראה כי אלישע לוי לא בונה עליו מקצועית. מעבר לכך חדרה רוצה לעבות את מצבת הזרים וצפויה להנחית בקרוב את הקשר מוחמד אוסמן. אוסמן סיכם את רוב תנאיו ורק לאחר נחיתתו יוכל לחתום בקבוצה.

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, אמר לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים: "אנחנו מתכוננים למשחק נגד קבוצה עם סגל מצוין והמון שחקנים איכותיים, שבסיבוב הקודם ניצחה אותנו 0:4. נצטרך לבוא בשיא המוכנות כדי להוציא תוצאה טובה ולהמשיך את הדרך בה אנחנו משחקים לאחרונה. אם לא נגיע במוכנות שיא, בית"ר יכולה להעניש אותנו כמו בסיבוב הקודם. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ובכדורגל שאנחנו מציגים לאחרונה, אבל במקביל חייבים גם לקחת נקודות על מנת להתרחק מהאזור המסוכן".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה גאבר, תמיר גלזר, מנשה זלקה (יא יא מלדגה), גלעד אברמוב, גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה ושובל גוזלן (רודריגו בונגונגי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי