חוצה את הכביש: בן ביטון סגר בהפועל תל אביב

בן ביטון | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי לאור צירופו המסתמן של אנדרה ג'ראלדש, מכבי תל אביב שחררה את המגן הימני שהצטרף מהפועל באר שבע בקיץ וסיכם אצל היריבה העירונית. גם אופק ביטון על סף חתימה בקבוצה של קלינגר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לחזק את הסגל בצורה משמעותית, כשהמטרה של ראשי המועדון והצוות המקצועי היא להשאיר את הקבוצה בליגת העל. אחרי דן איינבינדר, לידור כהן וגיל יצחק, שכזכור הצטרפו רשמית לאחרונה, לספורט1 נודע היום (שלישי) כי בן ביטון ממכבי תל אביב סגר לעונה וחצי ויסגור מעגל בקבוצה בה גדל והחל את הקריירה. ביטון עצמו אמר לספורט1 בתגובה: "אני לא יכול לחתום עד שחלון ההעברות ייפתח ב-10 בחודש ינואר, בשבוע הבא הכל יתבהר".

המהלך הושלם בעקבות חתימתו הצפויה של אנדרה ג'ראלדש במכבי תל אביב, שהחליטה לשחרר את ביטון שהצטרף הקיץ מהפועל באר שבע ולא מצא את מקומו בצהוב. המגן הימני בן ה-29, שזכה בבירת הנגב בשלוש אליפויות, רשם בסך הכל שלוש הופעות במדי האלופה בליגה ובעיקר היווה גיבוי למאור קנדיל, שיתחרה כעת עם הפורטוגלי.

עוד נודע כי הפועל תל אביב לא מסתפקת בבן ביטון ומי שעומד לחתום בקבוצה הוא קשר נבחרת ישראל הצעירה, אופק ביטון, שישלים בקרוב את מעברו משורות סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. על הפרק נמצאים גם החלוצים פאטוס בצ'יראי ובן שהר, כשהראשון נמצא על סף סיכום במועדון ואילו השני, לו חוזה שמן באפואל ניקוסיה, עדיין מתלבט.

בן ביטון | אודי ציטיאט
אופק ביטון, עדן קארצב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי