ב"ש קיבלה אישור עקרוני לארח את מכבי ת"א בטרנר

אצטדיון טרנר
אצטדיון טרנר | דני מרון

עיריית באר שבע חותמת על האישורים האחרונים, במועדון ממתינים להחלטה של משרד הבריאות לגבי קיום משחקים, זאת לקראת משחק הגביע שאמור להתקיים בשבת

(גודל טקסט)

עיריית באר שבע אישרה עקרונית להפועל באר שבע לקיים משחקים באצטדיון החל מהשבוע הבא וחותמת על האישורים האחרונים כדי שהמהלך ייצא לפועל. כפי שפורסם בספורט1, האישור ניתן אמנם מה-15 בינואר, אולם משחק הגביע מול מכבי תל אביב אמור להתקיים ביום שלמחרת ובעירייה לא היו בטוחים שהמשחק יוכל להתקיים בשל לוח זמנים צפוף.

ביממה האחרונה חלה התפתחות בעניין. במידה והסגר לא ישפיע על הכדורגל הישראלי, העירייה תאשר לבאר שבע לפגוש את מכבי תל אביב באצטדיון החדש שלה. המנכ"ל אסי רחמים לחץ לאורך התקופה האחרונה כדי שהמשחק יתקיים. כעת, ממתינים בהפועל באר שבע להחלטה של משרד הבריאות שנמצא בקשר עם מנהלת הליגה.

באר שבע תשחק הערב (שלישי ב-20:45) מול מכבי חיפה, כשהיא יודעת שניצחון ישמור אותה חזק בתמונת הצמרת. כזכור, המאמן תרגל את איתמר שבירו בהתקפה ואת מרסלו מלי בקישור, אולם מאוחר יותר החליף את שניהם בג'ונתן אגודלו ואיליי מדמון. שיחה נערכה בימים האחרונים עם שבירו, בה הוא קיבל מסר כי ייתכן שיפתח. ז'וסואה, שספג צהוב רביעי, ינסה להימנע מצהוב חמישי שימנע ממנו, במידה ויתקיים משחק, לפגוש את מכבי תל אביב. לפני כן, הקבוצה אמורה לארח בשבת את הפועל חדרה.

ז'וסואה חוגג עם יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: אצטדיון טרנר, גביע המדינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי