המתווך בעסקה עם השייח': "כנראה שנגמרו הצרות בארץ אם מדברים עליי ועל בן ח'ליפה"

נאום כהן, השייח' חמד בן ח'ליפה |

הפרסומים בתקשורת ("כותבים רק שטויות"), חלקו האישי ("בסה"כ עשיתי את העבודה שלי, לא ידעתי שהתיווך הזה יפגע בי אישית"), האינטרס של בן ח'ליפה (היה הראשון והיחיד שהגיב למיילים). נאום כהן בראיון פתוח ל-103

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עסקת המכירה של בית"ר ירושלים לשייח' חמד בן ח'ליפה טרם קיבלה את האישור הרשמי, והבוקר (שלישי) פורסם כי הבעלים המיועד של המועדון הגיש את המסמכים שדרשה הוועדה להעברת זכויות הניהול. בשעות הערב מתווך העסקה, נאום כהן, התראיין ב-103FM והסביר את הצד שלו בסיפור.

האזינו לראיון המלא

הקשיים באישור העסקה: "לפי מה שאני קורא בתקשורת, הכל בסדר לגבי העסקה. האמת היא שאני לא מבין בזה ולא יודע מה צריך לעשות בוועדה הזו. עד כמה שאני יודע, הוא העביר כל מה שנדרש עד עכשיו. עברו תשלומים ושאר דברים. אני מקבל הרבה הודעות מישראל, אבל אני לא מאמין במדיה כי כותבים שם מה שרוצים. לפי מה שאני רואה, זה מתקדם טוב".

התחושה של השייח' והחלק שלו: "אני לא יודע למה הוא מתכוון כשהוא אמר ההאשמות נבזיות. לפי מה אני רואה, בתקשורת כותבים הרבה שטויות, בלי לעצור. אני בסה"כ הכרתי בין האנשים ועשיתי את העבודה שלי. האמת, לא ידעתי שהתיווך הזה ייפגע בי אישית ויכתבו גם עליי דברים. כנראה שבארץ אין מספיק צרות ובעיות. הבעיה היחידה שקיימת היא לדבר עליי, על חוגג ועל השייח'. כנראה כל הארץ מתעסקת בזה כי אין שום דבר אחר".

נאום כהן עם השייח' בן ח'ליפה: "לא ידעתי שהתיווך הזה יפגע בי אישית" |

מה האינטרס של השייח' בעסקה: "בואו נלך צעד אחורה. קודם כל, השייח' בן ח'ליפה לא היה היחידי שפנינו אליו. פנינו לעוד כמה ואמרתי שיש הצעה מבית"ר. הוא היה הראשון שהגיב ומאז המשכנו משם. לא הייתה לו קבוצץ כדורגל לפני, אבל הוא מתעניין בכדורגל, כמו הבן שלו שמבין. אני לא חושב שהמועדון הזה הוא רק כדורגל. מדובר בבית"ר ירושלים. זה לא עסק שאתה מגיע ומרוויח ממנו. הייתי קורא לזה תרומה או צדקה".

העבר הגזעני של הקהל: "אני חושב שלשייח' יש מספיק אנשים שחקרו הכל בשבילו. יש לו קבוצה גדולה של עו"ד והנהלה. הם מבינים לאן הם הולכים. הם לא קנו חתול בשק. חוגג היה ברור מאוד לגבי הכל ולקח זמן ללמוד על בית"ר. זה לא קרה ברגע אחד. כולם חקרו ולמדנו את הקבוצה. אני חושב שמה שקרה אחרי זה זה פשוט ביזיון. מדברים על השייח', על המשפחה, על חוגג ועל הכל".

מה העסקים וההון של השייח': "אני לא נכנס לכיס של אף אחד. לא עשיתי חשבון מה ההון שלו. פנו אליי כמה קבוצות מישראל ואני לא יכול להגיד שמות כי אני חתום על הסכם סודיות. היו כל מיני קבוצות וכשאני שלחתי את המיילים לאנשים וכתבתי על חמש קבוצות, זו הקבצה שהוא בחר ואמר שזה מעניין אותי. אחרים לא הגיבו אבל הוא כן הגיב".

"משה חוגג היה מאוד ברור לגבי הכל" | בית"ר ירושלים

האם השייח' רצה קבוצה לאומנית כדי להשתלט על ירושלים: "לא. בטוח שלא. הכרתי את השייח' עוד לפני הקורונה וישבתי ביחד איתו. הוא אמר לי שהוא מאמין בפרויקטים ישראליים ורצה להשתתף במשהו מהמדינה. פגשתי אותה כמה פעמים אחר כך, לפני שנחתם הסכם השלום בין המדינות והוא אמר שהוא מרגיש מחובר ליהודים. הוא עשה עסקים עם יהודים כי הוא למד בארה"ב ויש לו הרבה חברים יהודים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי