שביעות רצון בק"ש: "חזרנו לצמרת", אדני יחזור בינואר?

אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה, בסביבת המועדון הצפוני נראו חיוכים רבים: "ניצחנו במשחק על שש נקודות". הקשר, ששיחק אשתקד בקבוצה, על סף סיכום וצפוי להיות החיזוק הראשון בחלון. שרצקי עוקב אחרי ביטון מעכו

(גודל טקסט)

אחרי המשבר הגדול שחוותה קריית שמונה, הקבוצה הצפונית בליגה הרשמה אמש (שלישי) ניצחון שני ברצף במסגרת הליגה עם 0:2 נגד הפועל חיפה, מה שהביא ללא חיוכים בקרב המועדון. "ניצחנו במשחק על שש נקודות. חזרנו להיות יותר קרובים לצמרת וזה מעודד" אמרו בק"ש לאחר המשחק.

החלוץ מוחמד שכר, שכבש את השער הראשון במשחק, והבלם אורי דהן זכו למחמאות רבות, אך מי שהיה נראה עצבני הוא המאמן קובי רפואה, שאף הורחק בסיום. עיקר הכעס של רפואה היה על ההחלטות ששחקניו קיבלו. "היינו חייבים לסיים את המשחק הרבה לפני הדקה ה-90. חלק מהשחקנים היו אגואיסטים וזה חייב להיפתר בדחיפות" סיפרו בקרב הקבוצה.

בינתיים, הבלעים איזי שרצקי והצוות המקצועי כבר חושבים על פתיחת מועד ההעברות בליגת העל ומתכננים להתחזק בחלק הקדמי. ג'יימס אדני, ששיחק בקריית שמונה בעונה שעברה, עשוי כבר בקרוב להפוך לרכש הראשון של רפואה בינואר. כזכור, הקשר הושאל לק"ש בעונה שעברה וכבש ארבעה שערים, אך לאחר מכן נפצע וסיים את העונה כבר בינואר.

ג'יימס אדני חוגג
אדני במדי ק"ש. יחזור בקרוב לליגת העל? | מאור אלקסלסי

העונה, הניגרי חזר לכשירות ופתח את העונה בקבוצתו מאזרבייג'אן, אבל לאחרונה החלו שיחות בינו לבין קבוצתו הקודמת מישראל ונראה שהסיכום יגיע בימים הקרובים. בשורות הקקבוצה מקווים כי למרות הסגר, הגעתם של זרים לליגת העל תתאפשר, זאת על מנת להשלים את העברתו של אדני.

מעבר לכך, שרצקי בוחן בימים האלו אפשרות ל"אקזיט" חדש ואחד השחקנים הצעירים אחריו הוא עוקב הוא הקשר ערן ביטון, המשחק בהפועל עכו בליגה הלאומית. ביטון חווה עד כה עונה נהדרת במדי עכו ורשם כבר ארבעה שערים ותשעה שערים.

בסביבת השחקן ציינו כבר שהחלו שיחות עם מספר קבוצות מליגת העל, ביניהם גם קריית שמונה. בנוסך, גם החלוץ גיא מלמד מועמד לקבוצה מהצפון. השחקן מעוניין לחזור לישראל, אך גם זוכה להתעניינות מצידה של מכבי פתח תקווה, קבוצתו בעבר.

רפואה. כעס על שחקניו | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי