סבב בדיקות קורונה במ.ס אשדוד, החשש: מאומת נוסף יוביל לדחייה

אחרי ש-12 מעובדי ושחקני המועדון התגלו כחיוביים לנגיף ושני שחקנים נוספים התלוננו על תסמינים, עדיין לא ברור אם יתקיים המשחק נגד הפועל ת"א (חמישי, 19:45 בספורט2)

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

קבוצת מ.ס אשדוד ממשיכה בהכנות לקראת המשחק שאמור להיערך מחר נגד הפועל תל אביב (חמישי, החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2), אבל הדריכות הרבה שקיימת במועדון הבוקר היא דווקא לקראת בדיקות קורונה שעורכים היום כל שחקני הסגל, הצוות המקצועי ואנשי המועדון.

כידוע, למ.ס אשדוד יש תשעה שחקנים שאובחנו חיוביים לנגיף עוד מסוף השבוע, בנוסף לשלושה מאומתים נוספים לנגיף במועדון, מה שגם הוביל לדחיית המשחק נגד הפועל קריית שמונה בהוראת משרד הבריאות. גם המשחק נגד הפועל ת"א נדחה ב-48 שעות כדי לאפשר לאשדוד להתאמן ולערוך סבב בדיקות קורונה נוסף, אלא שבקבוצה הודו היום כי אם יתגלו שני מאומתים נוספים לנגיף, גם המשחק הקרוב יידחה וייערך רק אחרי הסגר.

בהנחה שיהיה משחק, אשדוד תתייצב אליו ללא תשעת השחקנים המאומתים, טום בן זקן, גיל כהן, דין דוד, סתיו טוראל, חמזה מואסי, בנצל מושל, רועי משפתי, מוסא בגיוקו ומונטרי קמאהני, כשגם ננאד סבטקוביץ' ועוז בילו סובלים מתסמינים ואינם מתאמנים עם הקבוצה ביומיים האחרונים. בנוסף, גם עוזר המאמן משה אוחיון וכן פסיכולוג הקבוצה והמעסה נמצאו חיוביים לנגיף ולא יכולים לסייע בימים אלה למאמן רן בן שמעון.

למרות כל האמור לעיל, טענו הבוקר במ.ס אשדוד שהם מאמינים בסגל הקיים ושכל השחקנים ראויים להיות על כר הדשא, גם שגם בתנאים הקיימים הם מתכוננים למשחק כרגיל ומאמינים כי ביכולתם להשיג שלוש נקודות נוספות.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, זוהר זסאנו, עומרי בן הרוש, ניר ברדע, שלו הרוש, רועי גורדנה, פירס אבו עקל, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל (יעקב בריהון), פאהד באיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי