אנחת רווחה בבני סכנין: כל בדיקות הקורונה שליליות

שחקני בני סכנין חוגגים | אריאל שלום

שעות ספורות לפני המשחק נגד מכבי נתניה, במועדון התבשרו כי אין נדבקים בנגיף והמשחק ייערך הערב כמתוכנן (החל מ-19:45, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

הקלה גדולה נרשמה הבוקר (רביעי) בסכנין, כאשר ראשי המועדון התבשרו כי כל בדיקות הקורונה שעברו שחקני הקבוצה ועובדי המועדון חזרו שליליות. כזכור, הסיבה שבסכנין מיהרו לבדוק את כל אנשי הקבוצה היא חום גבוה ממנו סבל אתמול המגן חגי גולדנברג וכמובן לאור העובדה שהערב תפגוש הקבוצה את מכבי נתניה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1).

לאור אירועי אתמול, המאמן ניסו אביטן לא תרגל הרכב באימון המסכם שנערך לפני ביצוע הבדיקות, אך ההערכה היא כי יבצע מספר שינויים ב-11. בין השאר אוסאמה חלאילה צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של נייג'ל האסלביינק שנפצע ביום ראשון מול בני יהודה. בנוסף, המאמן מתלבט אם להמשיך בשיטת שלושת הבלמים או לעבור לארבעה שחקני הגנה ואז לעבות את מרכז השדה.

יחזור להרכב. חלאילה | אריאל שלום

אביטן התייחס לתיקו מול בני יהודה ואמר: "התאכזבתי מאוד כי היינו שווים שלוש נקודות. זה היה מאבק מול קבוצה שקרובה אלינו ואיך שהתפתח המשחק אז היינו צריכים לנצח".

מעבר לכך במועדון זוכרים את המפגש הקודם מול נתניה אליו הגיעה סכנין מוכת קורונה וספגה תבוסה 0:7. אביטן: "אנחנו לא מחפשים נקמות אלא נקודות ואומנם המשחק הזה צרוב בתודעה אבל המטרה להשיג ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי