פשיץ': "אם אנשים לא יכולים לצאת מהבית, לפחות שיהיה כדורגל בטלוויזיה"

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

חלוץ מכבי ת"א דיבר לקראת בני יהודה בחמישי (20:30, ספורט4): "קבוצות נותנות מולנו יותר מ-100%". ואן לוון: "השחקנים למדו ממשחקים קודמים. זה נראה חיובי". וגם: כשירותו של דן גלזר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, החל מ-20:30 ישיר בספורט4) בבלומפילד את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל – משחק שעשוי להיות המשחק האחרון בכדורגל הישראלי לפני תחילת הסגר והשהיית פעילות הענף והספורט בכלל. עבור האלופה, תהיה זו הזדמנות פז לצמק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לשש נקודות בלבד.

מאמן הצהובים, פטריק ואן לוון, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול היריבה העירונית, שתגיע כאורחת לבלומפילד: "השחקנים למדו ממשחקים קודמים והם מוכנים למשחק. אני חושב שאנחנו בסדר, דן גלזר נטש את המשחק האחרון, אבל נדע עליו יותר אחרי האימון היום".

"אנחנו מרוצים מהתוצאות", המשיך ההולנדי והתייחס לשלושת הניצחונות הרצופים. "ההופעות שלנו משתפרות וזו סדרה נחמדה של משחקים שתמיד מראה משהו חדש. זה נראה חיובי, אבל יש עדיין דברים שנרצה לשפר".

פטריק ואן לוון | דני מרון

קצב המשחקים: "האמת שהמצב שוב השתנה, אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מתייחסים למשחק בגלל הפגרה הצפויה של שבועיים, נראה איך מתקדמים האימונים ומשם נקבע את ההרכב. אני חושב שלפני הסגר הלו"ז היה עמוס בכל מקרה, הוא יהיה כזה גם בהמשך כך שזה בסדר שהשחקנים יתאוששו מעט ויתמקדו באימונים. מבחינתנו, נקבל זמן ארוך יותר לעבוד על שיתוף הפעולה בינינו ולהתמקד בביצועים שלנו".

גם אלכסנדר פשיץ', חלוץ מכבי ת"א, דיבר לקראת ההתמודדות: "אני מתייחס לכל משחק כמו משחק גדול. כשאתה משחק במועדון גדול כמו מכבי אסור לך לא לנצח. בשבילנו כל משחק הוא משחק גדול. אנחנו יודעים גם שקבוצות האחרות נותנות מולנו יותר מ-100% כי הן רוצות להראות שהן טובות והשחקנים שלהם רוצים להראות זאת. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה כי יש לנו הזדמנות לצמק את הפער".

ההתאקלמות בצהוב: "מהיום הראשון כאן הרגשתי בבית. השחקנים עזרו לי מאוד כמו שעוזרים כאן לזרים, אנשים במועדון סייעו וכולם רצו לעזור. אני מרגיש טוב כי אני מכיר טוב יותר את השחקנים ואני מרגיש טוב יותר גם במשחקים ובאימונים".

דן גלזר | אריאל שלום

מצבו הפיזי: "שיחקתי בקוריאה והליגה נעצרה באסיה מוקדם בגלל הקורונה. לאחר שהליגה חזרה החוזה שלי נגמר וחזרתי לאיתיחד. אלא שאז הקורונה התפרצה בערב הסעודית ובגלל חוסר המזל שלי לא שיחקתי כ-10 חודשים. עכשיו, אני מתחיל להרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, במשחקים הראשונים הרגשתי טוב בהתחלה ואז התעייפתי אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב".

הפגרה צפויה: "קודם כל, זו תקופה הזו קשה לכולם. לדעתי, אם אנשים נשארים בבית ולא יכולים לצאת למסעדות או להיות ברחוב, טוב יותר שלפחות יהיה כדורגל בטלוויזיה. אנשים צריכים משהו, אבל זו רק דעתי".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, שחר פיבן, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, עדן קארצב (דן גלזר), דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון (טל בן חיים), יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי