רפואה: "נחמיאס? כרגע אף אחד לא שם כסף. כשיהיה מישהו כזה, נשב ונדבר"

עידן נחמיאס | דני מרון

אחרי שרשם ניצחון שני ברציפות עם ב-0:2 על הפועל חיפה, מאמן ק"ש התראיין ל-103FM ודיבר על הבלם המבוקש. וגם: חוסר הפרגון בהתקפה, אורי דהן והיחסים עם איזי שרצקי: "יש חילוקי דעות לגיטימיים"

(גודל טקסט)

קריית שמונה הראתה אתמול (שלישי) שהמשבר מאחוריה, כאשר גברה 0:2 על הפועל חיפה וחיברה ניצחון שני ברציפות אחרי שהכניעה גם את הפועל כפר סבא במחזור שלפני כן. המאמן, קובי רפואה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על השיפור, חוסר היציבות מפתיחת העונה, חוסר הפרגון בחלק הקדמי, היחסים עם איזי שרצקי וההתעניינות בעידן נחמיאס, הקפטן שלו.

האזינו לראיון

"קבלת ההחלטות שלנו בשני המשחקים האחרונים במיוחד הייתה לא טובה בחלק הקדמי בלשון המעטה", אמר רפואה. "יכולנו גם נגד הפועל כפר סבא וגם אתמול לנצח בתוצאות הרבה יותר גבוהות".

חוסר הפרגון בהתקפה ואי המסירה של יוג'ין אנסה אמש: "אני מראה לו ומסביר לו. זה לא רק לו, אלא לכל שחקן כזה או אחר. כמובן שאנחנו רוצים לשפר את הדברים האלה. בחודש וחצי האחרון אני עובד רק התקפה – לשפר את הדברים ולגרום לקבלת החלטה טוב יותר. זה לא חוסר פרגון לדעתי. אני לא לוקח את זה יותר מדי רחוק, אבל אנחנו על זה כל הזמן".

קובי רפואה | לילך וייס

העליות והירידות ביכולת: "אני חושב שגם ברצף חמשת ההפסדים שיחקנו כדורגל ונראינו טוב. היו קצת טעויות שיפוט שכולם דיברו עליהם, אבל עדיין שיחקנו כדורגל אטרקטיבי. הגענו למשחקים והיינו יריב לכל קבוצה. זה לא נעים להפסיד חמישה משחקים ברציפות, השחקנים איבדו טיפה מהביטחון שלהם, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה חזקה עם אופי טוב. בנושא הזה אני רגוע, אבל כמובן שיש לנו עוד הרבה עבודה".

יכולתו של עידן נחמיאס וההתעניינות בו: "עידן בעונה גדולה. גם אורי דהן בעונה גדולה, אבל הוא עדיין בתחילת הדרך, זו עונתו השנייה בליגת העל. לפני שהגעתי הוא בכלל לא שיחק. לעידן יש יותר ניסיון. שניהם מצוינים ומשלימים אחד את השני. האם נחמיאס עשוי לעזוב? כרגע אף אחד לא שם כסף, כשיהיה מצב כזה נשב ונדבר".

יחסיו עם איזי שרצקי, הבעלים: "אני שומע שיש בינינו חילוקי דעות, אבל ארגיע את כולם – היחסים של עם איזי שרצקי מצוינים. יש לנו חילוקי דעות לגיטימיים וענייניים. איזי מעורב בכל דבר, אבל הוא לעולם לא יגיד לי מי ישחק או יחליט. כל ההחלטות המקצועיות הן שלי, זה ברור, ואני יכול גם לעשות טעויות לפעמים".

איך זה בשבילו לעבוד עם איזי ובעבר לעבוד עם בוסים לא פשוטים כמו הניסנובים ואבי לוזון: "אם אני עובר אותם אז הכל בסדר, אני שורד. מבחינתי, אנ יודע את העבודה שלי, מול מי אני עובד ואת הדברים שאני עושה. זה בסדר גמור שבעלים מביע את הדעה שלו, אבל המאמן מקבל את ההחלטות. אני מאוד נהנה בק"ש וכיף לי לאמן כאן. ברגע שיש שיתוף פעולה ואתה עושה את הדברים שאתה מאמין בהם, הכל בסדר".

אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי