שחקן נוסף באשדוד נמצא חיובי לקורונה, חלוץ ניגרי יגיע

רן בן שמעון | דני מרון

הקבוצה של בן שמעון תארח בחמישי (19:45, ספורט2) את הפועל תל אביב בסגל חסר כאשר דוד, סבטקוביץ, בילו ובן זקן ייעדרו לאחר שאובחנו כחיוביים. שחקן ההתקפה איברהים אולאווין ינחת להתרשמות במטרה לחזק את החוד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה סיבוב ראשון נהדר עם שבעה ניצחונות. לצערה, לאחר שמספר שחקנים אובחנו כחיוביים לקורונה, משחקה נגד הפועל קריית שמונה נדחה. מחר (חמישי) הקבוצה תארח את הפועל תל אביב באצטדיון הי"א (19:45, שידור ישיר בספורט2). בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד 0:2 באצטדיון בלומפילד ללא כל בעיות. הערב, לאחר סבב בדיקות נוספות בקבוצה גילו כי הקשר עוז בילו נדבק גם הוא בנגיף הקורונה. נזכיר כי המועד המקורי של המשחק היה יום שלישי (אתמול).

לרן בן שמעון יש רשימת נעדרים ארוכה: טום בן זקן, רועי משפתי, מוסא בגאיוקו, מוטרי קמאהני, בנצי מושל, גילי כהן, חמזה מואסי, סתיו טוראל וכן דין דוד, מהבולטים בשחקני הקבוצה העונה והבלם ננאד סבטקוביץ' שנחשב למעוז ההגנה שהינו גבולי וייעדר מחר.

בקבוצה רוצים להגיע השנה לפלייאוף העליון ועל כן הקבוצה מעיר הנמל תתחזק בינואר. שחקן ההתקפה הניגרי איברהים אולאווין (22) אמור להנחות להתרשמות קצרה בימים הקרובים כדי לחתום. אולאווין עתיד להיות הזר השישי של הקבוצה. במקביל עלה גם שמו של ממאדו הרונה קמארה (19) שעשוי להגיע למבחנים אף הוא.

איברהים אולאווין | טוויטר
ננאד סבטקוביץ'. ייעדר נגד הפועל ת"א | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי