ניסנוב תובע מאה אלף שקל מפואד ודורש מכתב התנצלות

שרון, מבעלי המועדון, טוען כי אוהד הפועל ת"א אלרואי ידעי הידוע בכינויו "פואד" הגיע לביתו בסביון וקילל אותו במילים קשות: "אנס" ו"גנב". לדבריו, פיצוי כספי זה הוא ראשוני לנזקים שנגרמו לו ולא ניתן לכמתם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ערב משחק תחתית קריטי נגד מ.ס אשדוד הערב (20:00, שידור ישיר בספורט2), בהפועל תל אביב מתעסקים לא רק בצרות המקצועיות אלא גם במחאת האוהדים שעלתה מדרגה ואף הפכה לאלימה. בעלי המועדון, שרון ניסנוב, עולה להתקפה ותובע אחד מהם.

ניסנוב לא נשאר אדיש לאוהד שהגיע לביתו ולטענתו קילל אותו לעיני כל ונקב במילים קשות כמו "אנס" ו"גנב" שהגיעו גם לאזני שכניו בסביון וכן לאזני בני משפחתו. באמצעות עו"ד משה בן דת, תובע ניסנוב מאה אלף שקלים מאלרואי ידעי הידוע בכינויו "פואד", אותו אוהד שניסה לתקוף את ערן זהבי בדרבי ב-2014/15.

כמו כן, ניסנוב דורש גם הודעת התנצלות עד ליום ראשון הקרוב (10.1). לדברי ניסנוב פיצוי כספי זה הוא ראשוני לנזקים שנגרמו לו, שלא ניתן בשלב זה לכמת אותם. היה ולא תבוצענה הדרישות, ניסנוב הנחה את עורך דינו לנקוט בכל ההליכים המשפטיים העומדים לרשותו.

אוהדי הפועל תל אביב מוחים |

בתוך כך, אוהדי הפועל מתכננים להפגין מול ביתו של הבעלים גם בערב שבת. "נמשיך לדרוש שישחררו את הקבוצה בחינם וללא חובות", נכתב בהודעה. כזכור, מדינת ישראל נכנסת החל מהלילה (חמישי) בחצות לסגר ונראה האם המחאה תתקיים בכל זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי