אצילי מתלבט: "הפגישה עם חוגג קצת בלבלה אותו"

משה חוגג ועומר אצילי | דני מרון ואודי צטיאט

השחקן ששוחרר מאפואל נועד עם בעלי בית"ר שהבהיר לו שמאוד היה רוצה לראות אותו חוזר לקבוצה: "מוכן לעשות הכל כדי שתגיע". הקשר הפנה אותו לסוכנו רונן קצב. במכבי חיפה מאמינים שיבחר לשחק בכרמל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממשיכים במאמצים להחזיר את עומר אצילי עד הרגע האחרון. הבעלים משה חוגג נפגש היום (חמישי) עם שחקן הקבוצה לשעבר, שנחת בישראל לפנות בוקר אחרי ששוחרר מאפואל ניקוסיה, וניסה לשכנע אותו להצטרף לבית"ר.

כזכור, לפני מספר ימים פורסם לראשונה בספורט1 על הפנייה הרשמית של בית"ר ירושלים לאצילי, אותה ביצע חוגג בשבוע שעבר. הבעלים הגיש לשחקן הצעה רשמית והשניים סיכמו להיפגש ברגע שהקשר ישוב ארצה.

"גם אני וגם הקהל של בית"ר מאוד רוצים לראות אותך חוזר. אעשה הכל כדי שתגיע", אמר חוגג לאצילי בפגישה. השחקן, בתגובה, הפנה את הבעלים לסוכנו רונן קצב והבהיר כי הוא זה שינהל את המשא ומתן בסופו של תהליך. יש לציין כי בסביבתו של אצילי עדיין טוענים כי הוא מעדיף את הצעת מכבי חיפה.

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

אצילי הוא בכיר השחקנים אותם רצה ברק בכר במכבי חיפה. בקרב חלק מגורמים במועדון הירוק היו אופטימיים שלאחר שחרורו מאפואל והגעתו לישראל החתימה בכרמל תהיה מהירה, אך מאז שעות הבוקר נערכה הפגישה עם חוגג ואוהדים רבים של בית"ר שלחו עשרות הודעות לשחקן בכדי שישתכנע להגיע לבירה.

"צריך לזכור שעומר לא עזב את בית"ר בטונים צורמים והאוהדים מתים שהוא יגיע", אמרו בסביבתו של אצילי. "הפגישה עם חוגג קצת בלבלה אותו". בשעות האחרונות החלו שיחות עם גם גורמים שונים בחיפה ואצל מוליכת הטבלה בכל זאת בטוחים שהשחקן יבחר ללבוש ירוק, גם בשל האתגר המקצועי ומאבק האליפות.

סאגה נוספת נמצאת בפן הכלכלי. מכבי חיפה משלמת שכר בדרך כלל המטבע הדולר, בעוד בית"ר הציעה לו שכר במטבע יורו. ייתכן שהירוקים יעלו מעט את ההצעה הכספית כדי להשלים את הגעת אצילי. "אנחנו מתנהלים בצורה מסודרת וכל שחקן שישחק במכבי חיפה זה כי הוא רוצה להיות כאן", אמרו בכרמל. במהלך סוף השבוע הקרוב יימשכו הדיונים בין הצדדים והשחקן עצמו יכריע בין חיפה לבית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי