אחרי ההפסד לאשדוד: ניר קלינגר דיבר על עסקת בן שהר

ניר קלינגר | לירון מולדובן

מאמן האדומים נותר חסר הסברים אחרי ההפסד לבן שמעון. על חלוץ אפואל ניקוסיה: "הלוואי שיגיע, זה מהלך לא פשוט". עתיד הקבוצה: "אני אומר מול המצלמה - הקבוצה לא מספיק טובה". יצחק: "אני בטוח שנישאר בליגה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין מחכה להצטרפותם של שחקני הרכש החדשים (אופק ביטון, דן איינבידר, לידור כהן ובן ביטון), ותקווה לקבל אותם בחזרה מההשבתה של ליגת העל עד ה-23/01, כי הערב, החבורה של ניר קלינגר המשיכה ביכולת החלשה שלה, כשנכנעה 2:1 למ.ס. אשדוד מוכת הקורונה. המאמן נותר חסר הסברים.

צפו בתגובות אחרי ה-1:2 של אשדוד על הפועל ת"א

"באמת שקשה לי להסביר, אבל זה שגיאות שאנחנו עושים, גם בדקות קריטיות, גם בגול השני, ממצב שלנו להבקיע אנחנו מפקירים ויוצאים למעבר ואני חושב שזה קצת השפיע על המוראל בתחילת המחצית אבל אחרי זה חזרנו למשחק. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, גם לעלות ל-1:2 על גיל יצחק שג'ראפי לקח. אני חושב שכל המצב הזה זה סיפטום. אנחנו משפרים את המשחק שלנו מבחינת הנעת כדור והגעה למצבים, מבקיעים כמעט בכל משחק, אבל זה הולך הפוך לצערי".

מכת הקורונה באשדוד: "אני לא נכנס לעניין סגל חסר או לא, אשדוד שיחקה בהרכב חזק, גם אנחנו שיחקנו בסגל חסר, זה קורה, זה חלק מהקורונה. אני לא חושב שהיא הייתה יותר טובה מאיתנו היום, עשינו שגיאות קשות בשני הגולים וזה עולה לנו ביוקר. עולה לנו בנקודות, עולה לנו באנרגיה, עולה לנו במחיר כבד. אבל כמו שציינת, אנחנו באמת עובדים מאוד קשה לשפר את הקבוצה. היא לא מספיק איכותית או טובה, זה ניכר במצב שלנו בטבלה, ולכן אנחנו עושים מהלכים כדי לשפר אותה ולתפוס איזה מומנטום טוב. זה כואב, זה קשה, אבל זה חלק מהחיים של ספורטאי".

שחקני אשדוד חוגגים לעיני שחקני הפועל תל אביב המאוכזבים. | לירון מולדובן

היכולת החלשה של רז שלמה: "אני לא מדבר על שחקנים באופן אישי, ובחיים לא אאשים שחקן. זה לא משנה בכלל, בכל משחק יש מישהו שטיפה מאבד את הראש ברגע הלא נכון וזה מתחבר נגדנו. אני לא מתכוון לדבר על עסקאות ובמי עובר לכאן, או מי עובר לשם. המצב שלנו הוא קשה, אנחנו יודעים את זה, אבל גם ידענו את זה לפני, ידענו שיהיה לנו חודש קשה שנצטרך לגרד נקודות, עד שנשפר את הקבוצה. אני עומד מול המצלמה ואומר – הקבוצה לא מספיק טובה. נעשו שגיאות, כולנו מבינים את זה, אבל אני יודע שנעשה הכל כדי לשפר את הקבוצה ולהפוך אותה ליותר אינטנסיבית".

בן שהר: "הלוואי, אבל זה מהלך לא פשוט. אנחנו בהחלט רוצים להביא עוד חלוץ, הקבוצה התחזקה בארבעה שחקנים עד כה, שחקנים טובים, שחסרים לנו בסגל הזה. הסגל שלנו גם היום היה מאוד קצר, בנוסף לעובדה שגוטליב לא משחק חמישה משחקים. אני מקווה שיצטרפו לפחות עוד שני שחקנים".

בן שהר: "הלוואי שיחזור" | Thomas Pictures / Icon Sport via Getty Images

גם כובש השער היחיד של הפועל תל אביב, גיל יצחק, דיבר אחרי המשחק: "הגיע הגול, אבל את יודעת, שמפסידים זה לא כזה משמח. אני נלחם ועושה הכל. מבשל ונותן גולים, אנחנו קבוצה בסוף לא שחקני טניס. נצא מזה כקבוצה. הלחץ הוא גדול, אנחנו מקום אחרון וכל הליגה על הגב שלנו. יש לחץ, אנחנו באים, משחקים, נותנים הכל, נלחמים, מובילים, ולא, לא הולך".

הפועל תל אביב תישאר? "כולנו מאמינים בלב שלם שנישאר בליגה. העונה עוד ארוכה, אני בטוח שנישאר בליגה".

גיל יצחק: "מאמין שנישאר בליגה" | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי