אצילי עדכן את שחר על הפגישה עם חוגג. חיפה תגדיל את ההצעה?

משה חוגג , עומר אצילי , יעקב שחר | מאור אלקסלסי / ספורט1

הפניות של הנהלת בית"ר ירושלים הצליחו לערער את הקשר, שבוחן את שתי האפשרויות וצפוי לקבל החלטה ביום ראשון. בחיפה רגועים, אך עשויים להגדיל את ההצעה: "אין לחץ, הוא יחליט היכן הוא רוצה לשחק"

(גודל טקסט)

בצל ההשבתה בליגת העל, מכבי חיפה תערוך היום (שישי) אימון ותנסה להמשיך את הפעילות בזמן הסגר. במועדון התאכזבו מההחלטה של משרד הבריאות, אך הסתכלו על 'חצי הכוס המלאה', והביעו שביעות רצון מהעובדה ששחקני ההרכב, שנראו מעט תשושים במשחקים האחרונים, יזכו למנוחה קלה. "עברנו חודש קשה, מנוחה לא תזיק". אמרו בקבוצה.

מעבר לכך, בוגדאן פלאניץ' וצ'רון שרי שסבלו מפציעות קלות יקבלו הזדמנות להחלים ולחזור לכשירות מלאה. אתמול ההולנדי חתם על הארכת חוזה מרגשת במיוחד כשהוזמן למשרדי המועדון בסמי עופר וקיבל ברכה מיעקב שחר לאחר החתימה, וכעת במועדון מתכננים להתרכז בהארכת החוזים של ניקיטה רוקאביצה, סאן מנחם, ורז מאיר.

ובכל זאת, עסקת עומר אצילי היא זו שמעסיקה את ראשי המועדון יותר מכל בימים האחרונים. בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, עושה מאמצים כבירים 'לחטוף' את הקשר מידי מכבי חיפה. אמש, הבעלים הביע בפני אצילי רצון עז לראות אותו חוזר לבירה, והקשר אף זכה לשיחות שכנוע מהיו"ר אלי אוחנה, ולפניות רבות של אוהדים הקבוצה. מקורבי הקשר הודו כי מסע השכנוע ערער את אצילי שבוחן את שתי האפשרויות כרגע.

מיד לאחר שהסתיימה הפגישה בין חוגג לאצילי, האחרון צלצל לנשיא מכבי חיפה ועדכן אותו במתרחש. בשבועות האחרונים, נציגיו של אצילי, גלעד ורונן קצב מנהלים שיחות רבות עם נציגי הירוקים, זאת לאור העובדה שברק בכר סימן אותו כמועמד המוביל לחלון ההעברות של ינואר, ואף ערך איתו שיחם זום מוקדם יותר השבוע. בסביבת השחקן מעריכים כי הצדדים יעלו הילוך במשא ומתן בכל הקשור למישור הכספי. אמש, עוד חשבו בחיפה שרוב הפרטים סגורים, אך כיום לא פוסלים את האפשרות במועדון שיצטרכו להגדיל מעט את ההצעה לקשר לאור ההתערבות של בית"ר. ההצעה המקורית עמדה על 250 אלף יורו לעונה.

"אין אצלנו שום לחץ, אצילי יחליט היכן הוא רוצה לשחק". אמרו בחיפה על השחקן, שלא מתכוון למשוך יותר מדי זמן את החלטות וצפוי להודיע היכן יחתום כבר בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי