גאנם סובל מכאבים עזים, צפוי להיעדר תקופה ממושכת

קייס גאנם | אריאל שלום

החלוץ שסובל מקרע ברצועה הצולבת סובל מכאבים עזים, והחליט ללכת להליך שיקום ללא התערבות כירורגית. בוריץ' חזר לאימונים קלים, קדוש יחזור בשבוע הבא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיבלה את השבתת ליגת העל ברגשות מעורבים. מצד אחד, במועדון רצו להמשיך ולקיים את הליגה עבור האוהבים, אך מצד שני, הביעו שביעות רצון מכך שיוכלו להחלים ממכת הפציעות והתפשטות הקורונה שתקפה את הקבוצה. כחלק מהשחקנים כבר חזרו לאימונים ובשבוע גם עדן בן בסט ואלמוג בוזגלו צפויים לחזור לפעילות.

במועדון דיברו על הרצון להתחזק באופן מיידי בעמדת השוער לאחר פציעתם של רן קדוש ויסמין בוריץ', אך כעת בעקבות הסגר נראה כי התוכניות השתנו. השוער הבוסני שנפצע לפני חודש וחצי במדי הנבחרת שלו במשחק האימון מול איראן חזר לאימונים קלים ונראה כי יחזור לכשירות עם החזרה למגרשים. רן קגוש, שנפצע מול בית"ר יחזור לאימונים בשבוע הבא.

יסמין בוריץ'. חזר לאימונים | מאור אלקסלסי

אך הסאגה המטרידה ביותר בקריית חיים היא סביב קייס גאנם. החלוץ שקרע את הרצועה הצולבת לפני מספר חודשים, בחר להמשיך לשחק עם הפציעה ולא ללכת לניתוח, ולפני שבועיים, התחיל לסבול מכאבים עזים במקום והתחיל באופן מיידי הליך שיקום ללא התערבות כירורגית. במועדון עדיין לא יודעים מתי הוא יחזור למגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי