ג'ון אוגו מחפש קבוצה: "בישראל הפכתי למלך, גאה בטוני וואקמה"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע שוב מוצא את עצמו מחפש בית חדש אחרי חודשים מחוץ לכר הדשא, אך בריאיון שהעניק בניגריה מבהיר כי אין בכוונתו לפרוש ונזכר בימיו בישראל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ג'ון אוגו רק בן 32 ובסך הכל שנה וחצי עברה מאז עזב את הפועל באר שבע כשחקן מהבולטים בישראל ואחד שנמנה על סגל נבחרת ניגריה החזקה, אולם כיום הוא שחקן חופשי שלא מצליח למצוא קבוצה באירופה. אוגו חתם בדיוק לפני שנה בקבוצת אל-אדאלה הסעודית, אולם שוחרר ממנה בספטמבר ומאז הוא שוב מחפש אתגר חדש.

ג'ון אוגו ניצל את הטוויטר כדי לספר לכ-175 אלף העוקבים שלו מעט מידע על מצבו הנוכחי וכיצד הוא שוב ללא קבוצה: "האמת היא שהמון אנשים שסמכתי עליהם לאורך הקריירה, הכשילו אותי ומנעו ממני להתקדם", אמר הקשר שהבהיר כי אין בכוונתו לפרוש.

אוגו, חשוב לציין, לא מתכוון ככל לאנשי הפועל באר שבע, אלא לאלו שהובילו אותו לאלמריה הספרדית, בשורותיה כלל לא שיחק, וממנה בחזרה לפורטוגל ואז לישראל: "חזרתי מאלמריה לפורטוגל ומצאתי את עצמו מחוץ לקבוצות הצמרת באירופה, כך בסופו של דבר הגעתי לישראל. הפכתי למלך בישראל, יחד עם החבר הטוב שלי טוני וואקמה ויחד זכינו בתארים. אני רואה את הבאזז שיש סביב טוני בטורקיה וכל כך גאה בו".

טוני וואקמה, ג'ון אוגו
טוני וואקמה, ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

אוגו כמובן זכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים וגם בגביע הטוטו, שיחק עם הקבוצה בליגה האירופית ולמעשה רק גביע המדינה חסר לו, אבל בקיץ 2019 הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת חוזהו והוא עזב את ישראל.

כאמור, במשך חצי שנה הוא לא מצא קבוצה חדשה, עד שחתם בערב הסעודית בינואר 2020, אלא שגם בינואר 2021 הוא מחפש קבוצה חדשה אחרי חודשים שהוא בבית: "אני מאוד רעב להצליח בקריירה ובחיים ונראה לאן אלוהים יוביל אותי. אני עובד קשה כדי לחזור ועכשיו כשהשוק פתוח אנחנו נראה מה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי