חוגג: "יש אינטרסנטים נגד העסקה. עשרות אלפי הודעות נשלחות לחברי הוועדה"

משה חוגג
משה חוגג. אופטימי לגבי העסקה | מאור אלקסלסי

בראיון ל"כאן", בעלי בית"ר ירושלים אישר את הפרסום בספורט1 על שליחת הודעות לסיגלית סייג. עוד אמר: "פנינו לעורכי דין בנוגע לתעודת היושר, מקווים לפתור את זה. מתחרים חוששים מהעוצמה שתהיה לעסקה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הראיון בערוץ 12 אמש (שישי), בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ממשיך בסבב הראיונות שלו. הערב הוא דיבר ב"כאן" והתייחס לסוגיית תעודת היושר של השייח' חמד בן ח'ליפה, שאחרי כחודש מאז הרכישה טרם סיפק כזו לוועדה לאישור זכויות. 

"תעודת יושר זה פשוט מאוד בשבילי ובשבילך, הולכים למשטרה ומקבלים", אמר חוגג. "איחוד האמירויות זה לא דמוקרטיה והוא חלק ממשפחת המלוכה, אז הוא לא יכול להיכנס לתחנת משטרה ולבקש תעודת יושר. עצם העובדה שיש לו דרכון עם חסינות דיפלומטית, אמורה להספיק. פנינו למשרד עורכי דין מקומי שייתן חוות דעת בנושא ונפתור את זה".

חוגג נשאל בנוסף מדוע יש ביקורת סביב העסקה עם בן ח'ליפה וענה כי "יש אינטרסים גדולים וכוחות חזקים שיוצאים נגד העסקה – שילוב של מתחרים שחוששים מהעוצמה שתהיה. יש גם גרעין גזעני שלא רוצה בעסקה".

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

חוגג אישר את הפרסום בספורט1 לפיו אוהדים שולחים מאות הודעות ליו"ר הוועדה, סיגלית סייג, בתקווה למנוע את העסקה. "הם שולחים מכתבים בלי סוף, עשרות אלפי הודעות מדי שבוע לחברי הוועדה", אמר. "אני משוכנע שכל חברי הוועדה חוששים מאוד לעשות תנועה לכל כיוון ונזהרים".

"האיש סיפק מידע ובתוך שנייה וחצי הוועדה הזו וההתאחדות הדליפו את המידע לתקשורת", ביקר בעלי בית"ר ירושלים. "איך אתה היית מרגיש אם כל המידע הפרטי שלך היה מודלף ככה? האיש הזה מקבל הרבה אש מהעולם הערבי ומגלה אומץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי